Kako napraviti logo za firmu

  • 28. 10. 2023.
  • čitanja

Dizajn logotipa tvrtke

 

Logo je često prvi vizualni kontakt vaše tvrtke i korisnika ili kupca. Znamo reći da je prvi dojam najvažniji, pogotovo u svijetu u kojem vrijedi pravilo sekunde; natjecanje za pažnjom na tržištu je toliko ojačalo da se u većini slučajeva treba pojavljivati repetitivna informacija kako bi se moglo računati na tu informaciju kao prenešenu.

Zbog toga vizualni identitet mora imati svoje jasne postulate, ponavljajuće elemente, izraženu individualnost i u konačnici biti profesionalno te ciljano osmišljen i dizajniran. Osnovni element vizualnog identiteta je upravo logotip.

Kako napraviti logo za firmu

dizajn logotipa za firmu

Dizajn logotipa u našoj agenciji uključuje:

  1. Razgovor dizajnera i klijenta
  2. Provođenje istraživanja
  3. Izrada više koncepata logotipa
  4. Odabir dva do tri koncepta, dorada i sastavljanje dokumenta s izborima
  5. Prezentacija izbora logotipa klijentu
  6. Eventualne izmjene po želji klijenta
  7. Isporuka konačnog logotipa u svim formatima i verzijama (vektori, slike, logo u boji, crno-bijeli, s pozadinama, bez pozadina, odvojen znak logotipa itd.)

Redizajn logotipa

Moguće je i redizajnirati logo koji već posjedujete, odnosno rebrandirati se. Najčešće uzrok potrebe za rebrandiranjem je zastarjeli i prvotno loše odrađen logo ili vizualni identitet.

Ponekad dolazi i do mijenjanja vrijednosti tvrtke pa se taj dio želi iskomunicirati novim vizualima, a nekad klijenti samo žele označiti novu eru poslovanja i osvježiti svoje ime na tržištu.

Jednostavni logotip: Nije logo sve što sija

U pravilu većinom težimo za jednostavnim ali upečatljivim logotipom. Važno je da se imidž brenda pamti, a određeni nivo jednostavnosti je put kojim se to najčešće postiže. Naravno, uvijek postoje i iznimke gdje kompleksnost logotipa komunicira tražene poruke brenda, kompanije ili organizacije.

Međutim, elementi takvih kompleksnih logotipa moraju biti jako dobro usklađeni kako bi sve skupa odavalo profesionalni dojam.

Izrada logotipa u programima

Za uspješno razvijanje poslovanja, zbog marketinških koraka i vozialnog marketinga, izrade web stranice ili uređenja prostora nužno je imati vektorski logotip, što znači da ispravan logo nije samo sličica koju skinemo s interneta ili složimo od nekih već postojećih elemenata u besplatnim alatima na internetu (npr. Canva).

Potrebno je prvenstveno težiti autentičnosti i tehničkoj ispravnosti i na taj način osiguravamo primjenjivost logotipa na svim digitalnim i tiskanim materijalima, neovisno o veličinama i formatima koji će nam ikada trebati.

Početak dizajna logotipa – dizajn upitnik

boje prilikom izrade loga za firmu

Prvi korak je razgovor dizajnera i klijenta u kojem se otkrivaju nekakve smjernice za dizajn, vizualne i stilske preference i ostali detalji.

Kako bi usavršili proces, naši dizajneri su osmislili originalni upitnik koji se pokazao kao idealan vodič za uspostavljanje razumijevanja ideje koju klijent želi pretočiti u vizual.

Prolaskom kroz upitnik stvara se premosnica između koncepta i mogućnosti vizualizacije. Logo je najbolji kada je komunikacija između dizajnera i klijenta dobra.

Logo treba biti u adekvatnim bojama

Boja je simbol koji govori za sebe. Već je poznato kako topliji tonovi kao što su narančasta ili žuta boja predstavljaju pristupačnost i prijateljsko raspoloženje, dok plavi predstavljaju profesionalnost i intelekt.

Želite li znati kako bi određena boja utjecala na vaš imidž, nije na odmet pročitati naš članak Psihologija boja.

Izrada logotipa u našoj agenciji

Dizajn logotipa je prvi postulat imidža vaše tvrtke i veoma je važno da logotip komunicira ispravnu poruku te pruža traženo ozračje i ideju.

Logo je element koji pruža vizualni pravac i na njegovoj osnovi počivat će cjelokupni vizualni identitet koji će pomoći vašem brendu da se pozicionira na tržištu.

Za izradu logotipa, kao i ostalih elemenata vizualnog identiteta obratite nam se kako bi vam osigurali termin za inicijalni razgovor u kojem ćemo vas saslušati i zajednički doći do rješenja.

  • Share