Vodič za objave na LinkedInu

  • 12. 09. 2023.
  • čitanja

Vodič za objave na LinkedInu

Tražite li načine da učinkovitije koristite LinkedIn marketing i privučete ciljanu publiku? Redovito objavljivanje na ovoj profesionalnoj društvenoj mreži vam može pomoći da izgradite konkretne odnose, promovirate sebe ili svoju tvrtku i ostanete u toku s najnovijim vijestima iz industrije. Dulje objave na LinkedInu su izvrstan način da pokažete stručnost u svom polju i postavite se kao autoritet.

Ali kako započeti i kako osigurati da se vaš sadržaj ističe u ovom iznimno kompetitivnom okruženju?

Ovaj vodič će vam pomoći stvoriti zanimljive i relevantne postove na LinkedInu. Od teksta, preko slike, do videa, nakon ovog vodiča postat ćete stručnjak za objave na LinkedInu.

Što je LinkedIn i zašto je bitan?

Što je LinkedIn i zašto je bitan

LinkedIn je društvena mreža koja pruža priliku za profesionalni networking. To je savršeno mjesto za prezentiranje na čemu radite, povezivanje s profesionalcima u industriji i izgradnju odnosa s drugim poslodavcima, perspektivnim zaposlenicima ili potencijalnim poslovnim partnerima te B2b marketing.

Mnogi poslodavci koriste LinkedIn kako bi se povezali s potencijalnim kandidatima za posao i kako bi dobili predodžbu o njihovoj profesionalnoj povijesti. Stvaranjem profila korisnici mogu objavljivati životopise, isticati svoje vještine, navesti radno iskustvo i pružiti uzorke svog rada.

Također je moguće pridružiti se grupama specifičnim za industriju, kao i pratiti tvrtke ili pojedince koji bi mogli biti povezani s vašim područjem.

Sve to znači da je objavljivanje na LinkedInu savršen način za povećanje organskog prometa kod profesionalcima. Kroz promišljene postove i članke možete izgraditi publiku zainteresiranu za vaše poslovanje. Sve to pokazuje zašto je LinkedIn bitan i neizostavan dio svake kampanje.

Koja je ciljana publika na LinkedInu?

što objavljivati na linkedin

Kada je riječ o korištenju LinkedIna za marketing, najbolja je strategija koristiti ciljane objave i oglase koji mogu doprijeti do željene publike. Kada stvarate objavu ili oglas, razmislite o tome koga pokušavate dosegnuti – C-level managere? Osnivače startupa? Ostale profesionalce u vašoj industriji?

LinkedIn je, kao što je već spomenuto, nevjerojatno mjesto za povezivanje s drugim profesionalcima. Dakle, ako se vaša tvrtka bavi prodajom ili je povezana s prodajom usluga ili proizvoda drugim tvrtkama ili profesionalcima, LinkedIn je platforma za vas.

Nakon što ste identificirali ciljanu publiku za svoj LinkedIn post ili oglas, važno je razmotriti ton glasa koji biste trebali koristiti. Objave i LinkedIn oglasi koji su previše izravni ili salesy mogu udaljiti potencijalne kupce, stoga težite razgovornom, informativnom, ali i duhovitom tonu.

Kao i u svemu, važno je sve raditi umjereno i precizno, a ne imati generalizirani “ako prođe, prođe” pristup.

Što objavljivati na LinkedInu?

Kakve objave raditi na linkedin društvenoj mreži

Kada postavljate post na LinkedInu, ne zaboravite da mora biti profesionalan i primjeren vašoj publici, ali i opušten.

Razmotrite teme kao što su trenutni trendovi u vašoj industriji, novi projekti na kojima ste radili, priznanja i nagrade koje ste dobili ili lekcije naučene iz prethodnih uspjeha ili neuspjeha.

Ako želite uspostaviti veze, razmislite o povezivanju s drugim profesionalcima ili stručnjacima u industriji u vašem području i pridruživanju relevantnim grupama.

Što se tiče vrsta objava, možete objavljivati gotovo sve. Od kratkih ili dugih pisanih objava, objava putem vizuala do video objava. Ono što vas ovdje ograničava je mašta i volja.

Raznovrsnost je bitna

raznovrsnost sadržaja je bitna

Snažna prisutnost na LinkedInu može biti ključna za tvrtke koje žele privući organski promet. Imati aktivan i raznolik raspon objava važno je za održavanje vašeg profila svježim i zanimljivim, a istovremeno osigurava da pratitelji ostanu angažirani.

Za povećanje angažmana ključno je imati objave koje su privlačne širokoj publici i koje može vidjeti veći broj ljudi. Promjena vrste sadržaja koji objavljujete pomaže doseći više ljudi, budući da svaki post služi različitim interesima i privlači različite sljedbenike.

Bilo da se radi o članku o poslovnim trendovima, infografici o vašem proizvodu ili šaljivom memeu – zanimljiv i raznolik sadržaj pomaže vam da doprete do što više ljudi i da kod ostalih zadržite angažman.

Nije tajna da ljudi bolje reagiraju na postove s kojima se mogu poistovjetiti ili im se čine zanimljivima. Uključivanjem različitih vrsta sadržaja u svoje objave, kao što su videozapisi, inspirativni citati i priče kupaca, možete predstaviti svoj brend na različite načine i stvoriti autentičnu vezu s publikom.

Tekstualni postovi

tekst post

Postovi na LinkedInu učinkovit su način poticanja organskog prometa za vaše poslovanje. Ne samo da vam pomažu proširiti glas o tome što vaša tvrtka nudi, već vam također omogućuju stvaranje snažne veze između potencijalnih potencijalnih klijenata i vaše web stranice. Zbog toga, bitno je da tvrtke svih veličina iskoriste ovu platformu jer pozitivne strane bitne za svaku razinu poslovanja.

Naposljetku, ako namjeravate privući potencijalne potencijalne kupce na svoju web stranicu, prvo morate osigurati da ih zanima ono što nudite.

Postovi na LinkedInu mogu pružiti izvrstan izvor sadržaja koji je posebno prilagođen ciljanoj demografskoj skupini, kao što su profesionalci u industriji, poduzetnici ili vlasnici tvrtki.

Dokument postovi

dokument post

Dokument postovi su relativno nova stvar na LinkedInu. Kako sve više tvrtki ulazi u prostor društvenih mreža, neophodno je razumjeti kako učinkovito koristiti postove na LinkedInu za organski promet kako bi se istaknuli od konkurencije.

Ključ za kapitaliziranje organskog prometa je uvjerljiv sadržaj koji odjekuje vašoj ciljanoj publici. Objave dokumenata daju vam jedinstvenu priliku da predstavite svoj proizvod ili uslugu na zanimljiv i atraktivan način. Možete stvoriti vizualne elemente koji privlače gledatelje i razvijati priče koje će zaokupiti vašu publiku.

Oni su također izvrsni za dijeljenje duljih tekstualnih sadržaja popraćenih vizualima koje korisnik ne mora odmah pročitati nego si može dati vremena i čitati kad im odgovara.

Ili kratko ili dugo

Duge ili kratke objave

Kada je riječ o dijeljenju sadržaja na LinkedInu, uvijek biste trebali ciljati na kratku ili dugačku objavu – nikada na objavu srednje duljine. Dokazano je kako ljudi najrijeđe čitaju objave srednje duljine.

Dugi postovi mogu biti učinkoviti jer vam omogućuju da uđete u više detalja, dajući vrijedan uvid i educirajući svoje čitatelje. Oni također nude mogućnost korištenja vizualnih elemenata, poveznica na srodne sadržaje na drugim mjestima na webu i mogućnost za SEO optimizaciju kroz ključne riječi.

S druge strane, kratke objave izvrsne su za brz, kratkoročan uspjeh, ali i stvaranje brenda zasnovanog na britkosti i duhovitosti. Ovakav oblik postova se lako dijeli, reposta i citira negdje dalje, a i vjerojatniji je angažman od strane publike jer ne zahtijevaju puno vremena za čitanje.

Pripaziti na informativnost

Pružanje relevantnih informacija

Najbitnija odlika svih tekstualnih, ali i vizualnih postova, mora biti informativnost. Neovisno o vašem brand voiceu ili konačnom cilju, informativnost mora biti primat.

Prilikom izrade informativnog posta, svakako uključite relevantne ključne riječi kako biste povećali mogućnost pretraživanja na platformi.

Osim toga, koristite vizualne elemente kao što su slike i videozapisi kako biste privukli pozornost na svoje objave i angažirali gledatelje. Uz to, razmislite o upotrebi anketa u svojim objavama kako biste izgradili odnose s kupcima i stekli uvid u njihove potrebe i interese.

Informativni postovi također trebaju biti sažeti i jasni – koristite kratke rečenice i odlomke, čak i ako uključujete mnogo informacija. Čitljivost teksta je iznimno bitna. Kraći paragrafi i rečenice omogućuje lakše “probavljanje” podataka i lakši pronalazak bitnih informacija kasnije.

Ne zaboraviti vizualne objave

jaki i kvalitetni vizuali relevantni uz tekst objave

U današnjem digitalnom marketingu važno je stvoriti snažnu prisutnost na bilo kojoj društvenoj mreži koju koristite. Jedan od najboljih načina da se istaknete na LinkedInu su slikovni postovi – oni privlače organski promet i pomažu vam da predstavite svoj brend na kreativan način.

Vizualni elementi kao što su fotografije ili grafike prenose poruke brže od samog teksta. Osim toga, objave s vizualnim komponentama obično privlače više angažmana pošto su vizualni elementi prva stvar koju vidimo.

Postoji par raznih vrsta vizualnih objava na LinkedInu. Od objava s jednom slikom do drukčijih vrsta objava s više slika. LinkedIn ponovo pokazuje svoju raznovrstnost i sve opcije koje vam omogućuje.

Single-image postovi

objave jedne slike

Ako želite povećati promet na svoju web stranicu i izgraditi veću publiku, single-image objave na LinkedInu važan su alat. One pomažu u stvaranju snažne prisutnosti na platformi i uspješno prenose vašu poruku.

Single-image objave daju vam priliku da prikažete ključne informacije o vašem poslovanju, kao što su promocije, usluge, proizvodi i događaji. Omogućuju vam snažan ostavljanje snažnog dojma koji privlači publiku i usmjerava ju prema vašoj web stranici ili drugim odredišnim stranicama.

Osim toga, single-image postovi predstavljaju idealnu platformu za uključivanje relevantnih hashtagova i ključnih riječi koje mogu pomoći u povećanju vidljivosti na LinkedInu. Ispravnom upotrebom ovih ključnih riječi možete povećati doseg svog posta i privući više ljudi na svoj sadržaj.

Carousel postovi

Carousel objave

Carousel (vrtuljak – ringišpil) postovi na LinkedInu učinkovit su tip posta u kojemu se vizuali rotiraju jedan za drugim.

Carousel se može koristiti na izrazito puno načina, od dijeljenja priča o vašim proizvodima ili uslugama do prikazivanja priča i recenzija kupaca. Sam format omogućuje veću kreativnost kod stvaranja postova.

Također, carousel može biti odličan način da drugi primjete vaš brand i da privučete više prometa na svoju web stranicu ili stranice društvenih medija. Zato budite kreativni s carousel objavama na LinkedInu i gledajte kako rezultati rastu!

Multi-image postovi

objave s više slika

Još jedan oblik postova s više slika su multi-image postovi. Dok su carousel postovi dio niza, multi-image postovi vam omogućuju dijeljenje vizuala koji nisu nužno toliko povezani međusobno kao kod carousela.

Kao i ostali vizualni postovi, pružaju veći impact kod čitatelja jer ih je lakše opaziti i zahtjevaju pozornost. Stvaranjem privlačnih, relevantnih slika za svaku objavu, možete pokazati konzistentnost i dosljednost kako u poslu tako i u stvaranju objava.

Osim toga, postovi s više slika pružaju priliku za razradu tema o kojima se raspravlja u jednom postu pružanjem više slika koje se međusobno nadopunjuju i stvaraju kohezivnu priču.

Ne zaboraviti video objave

objave video sadržaja

Kažu da slika vrijedi tisuću riječi. Koliko riječi onda vrijedi video? Ako svoju prisutnost na LinkedInu, a i ostalim društvenim mrežama, želite podići na višu razinu, onda je ulaganje u video objave pravi put.

Video postovi izvrstan su način da doprete i stupite u kontakt s ciljanom publikom, budući da gledateljima pružaju interaktivno i privlačno iskustvo.

Video postovi mogu se koristiti za prikazivanje važnih poruka o vašem poslovanju, poput lansiranja proizvoda ili novih usluga. Također se mogu koristiti za promoviranje sadržaja na zabavan i kreativan način, kao što su videozapisi s uputama ili Q&A sesije uživo sa stručnjacima iz industrije.

Kada objavljivati na LinkedInu?

u koje vrijeme je najbolje objavljivati na LinkedInu

Kada je riječ o objavljivanju postova na LinkedInu, ključno je vrijeme. Važno je redovito objavljivati kako bi vaša publika znala da ste aktivni i angažirani s njom, ali bitno je i znati u koje vrijeme tjedna i dana objavljivati postove kako bi oni dosegli najveći broj ljudi.

Najbolje vrijeme za objavljivanje na LinkedInu je u ono vrijeme u koje vaša ciljana publika najviše koristi platformu. To znači radnim danom u radno vrijeme. To je “pravilo desne ruke” za ovakve objave.

Detaljnije istraživanja pokazuju da je generalan prozor za objave od utorka do četvrtka od devet ujutro do nekih 2-3 popodne.

Pratiti i koristiti analitiku

Pračenje analitičkih alata

Kao i u svakom blogu koji se tiče objava i marketinga na društvenim mrežama, moramo spomenuti koliko je bitno imati na umu analitiku i koristiti rezultate iste iako možda idu suprotno vašim idejama ili osjećajima.

Analitika je ključna za uspjeh vaših objava na LinkedInu. Ne samo da vam LinkedIn analitika pruža uvid u ono što ima odjeka kod vaše publike, već vam također pomaže da donesete informiranije odluke o tome kako najbolje optimizirati sadržaj za ciljanu demografiju i povećati angažman

Osim toga, analitika može otkriti koji sadržaj ima najbolji performance na LinkedInu i pomoći vam da prilagodite svoju cjelokupnu strategiju objavljivanja za maksimalan učinak.

Zaključak

LinkedIn je, očigledno, neizostavna društvena mreža pogotovo ako vam ciljana publika uključuje profesionalce. iQ – agencija za marketing, vam može pomoći pri stvaranju savršene strategije objava zahvaljujući našem velikom iskustvu u tom polju.

Ako ste zainteresirani, pozivamo vas da se javite na broj telefona +385998467067 ili putem kontakt forme.

Pretplatite se na Newsletter.

Budite u toku s novostima.


    Pretplatite se na Newsletter.

    Hvala što ste se pratplatili na naš newsletter.

    Amir Kashiba
    Amir Kashiba

    Vlasnik iQ - Agencije

    Amir Kashiba je osnivač i vlasnik iQ – Agencije za Marketing, koju je osnovao 2014. godine u Osijeku. Amir je strastveni obožavatelj marketinga…

    Slične teme