Prednosti Google Ads oglašavanja
Prikaz na vrhu rezultata pretrage
Google Ads oglasi prikazuju se na vrhu rezultata pretrage, a čak ako i korisnik ne klikne na njega, oglas je prikazan i viđen, a vas to ništa ne košta. Zbog toga su Google oglasi vrlo učinkovita marketinška metoda.
Odličan omjer uloženog i vraćenog
Google Ads najmoćniji je oglašavački alat današnjice s kojim, ako znate što radite, možete značajno profitirati uz relativno malo ulaganja. Oglašavanje na Googleu u osnovi je vrlo ekonomično i daje najviše u odnosu na uložena sredstva.
Efikasno korištenje budžeta
Vaš oglas prikazat će se samo onim korisnicima koji pretražuju pojmove koji su vezani za Vaš oglas, što znači da budžet neće biti nepotrebno potrošen prema korisnicima kojima vaš proizvod nije predmet interesa.
Pay per click (PPC) oglašavanje
Pay per click (PPC) sustav oglašavanja znači da vašim odabranim budžetom plaćate oglas samo kad netko klikne na njega. Google oglašavanje štedi vaš budžet te vam bez novih troškova nudi i mogućnost remarketinga.