Google Ads oglašavanje​

Google odavno nije samo tražilica. Kad bismo jednom rječju trebali opisati Google, rekli bismo da je Google – sve. Između tone različitih usluga i servisa koje nam Google danas nudi ističe se usluga Google Ads, u krugovima internet oglašavača poznata  i pod nekadašnjim nazivom AdWords. Zahvaljujući mogućnostima i varijacijama koje nudi, Google oglasi trenutno su najjači i najmoćniji oglašavački alat današnjice.

Google oglašavanjem do prvog mjesta na tražilici

Prednosti Google Ads oglašavanja

Prikaz na vrhu rezultata pretrage

Google Ads oglasi prikazuju se na vrhu rezultata pretrage, a čak ako i korisnik ne klikne na njega, oglas je prikazan i viđen, a vas to ništa ne košta. Zbog toga su Google oglasi vrlo učinkovita marketinška metoda.

Odličan omjer uloženog i vraćenog

Google Ads najmoćniji je oglašavački alat današnjice s kojim, ako znate što radite, možete značajno profitirati uz relativno malo ulaganja. Oglašavanje na Googleu u osnovi je vrlo ekonomično i daje najviše u odnosu na uložena sredstva.

Efikasno korištenje budžeta

Vaš oglas prikazat će se samo onim korisnicima koji pretražuju pojmove koji su vezani za Vaš oglas, što znači da budžet neće biti nepotrebno potrošen prema korisnicima kojima vaš proizvod nije predmet interesa.

Pay per click (PPC) oglašavanje

Pay per click (PPC) sustav oglašavanja znači da vašim odabranim budžetom plaćate oglas samo kad netko klikne na njega. Google oglašavanje štedi vaš budžet te vam bez novih troškova nudi i mogućnost remarketinga.

Unapređujemo vaše poslovanje pomoću Google Ads usluge

Google Ads oglašavanje, osim što je izrazito učinkovito, omogućuje gotovo bezbrojne varijacije po pitanju odabira kriterija u samom postupku oglašavanja, čime je sam proces doveden do razine znanosti, pa čak i umjetnosti. Google Ads usluga jamči vam jednu stvar – ako netko traži ono što nudite, pronaći će upravo vas. CIljanje tražene publike kojoj će oglas biti prikazan moguće je odraditi prema brojnim kriterijima kao što su dob, spol, geolokacija, područje interesa i ostalo. Na ovaj način ne rasipate svoj AdWords budžet, nego ga koristite ekonomično i učinkovito plasirajući oglas isključivo prema onim korisnicima kojima želite, odnosno koji pretražuju one ključne riječi koje su izravno povezane s vašim proizvodima i uslugama koje nudite.

Google oglašavanje
Oglašavanjem do prvog mjesta na tražilici

Bilo da želite privući dodatnu ciljanu publiku na  web stranicu ili je analitika pokazala da vam je promet opao pa želite vratiti izgubljene posjetitelje, Google oglasi prava su stvar za Vas, a mi ćemo se pobrinuti da ovaj fantastičan alat bude najbolje i najučinkovitije upotrijebljen u Vašu korist.

PPC oglašavanje

Pay per click (PPC) način funkcioniranja u Google oglašavanju znači da se ne naplaćuje prikazivanje oglasa, ono je u potpunosti besplatno. Naplaćuje se klik na oglas, odnosno dolazak korisnika na vašu stranicu putem Google oglasa. Na ovaj način vaš oglas bit će prikazan ciljanom korisniku, on će ga svakako vidjeti prilikom pretraživanja, a ako ne klikne na njega, neće vam ništa biti naplaćeno. PPC oglašavanje štedi vaš novac i daje vam najviše u odnosu na uloženo.

Gdje se nalazimo?