Hrvatski zavod za javno zdravstvo

brendiranje za chdc

O klijentu

Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ) je vodeća javnozdravstvena institucija u Hrvatskoj, osnovana s ciljem zaštite i unapređenja zdravlja stanovništva.

HZJZ pruža širok spektar usluga i aktivnosti koje uključuju epidemiološki nadzor, zdravstvenu edukaciju, promociju zdravlja, prevenciju bolesti, te planiranje i provedbu nacionalnih programa zdravlja.

Kroz svoje djelovanje, HZJZ se fokusira na sve aspekte javnog zdravlja, od kontrole zaraznih bolesti, preko zdravlja okoliša, pa sve do promocije zdravih stilova života.

HZJZ je pokrenuo novi projekt pod nazivom Croatian Health Data Centre (CHDC), ili Hrvatski centar za zdravstvene podatke (HCZP).

Ovaj projekt ima za cilj centralizaciju, standardizaciju i analizu zdravstvenih podataka u Hrvatskoj kako bi se unaprijedila kvaliteta zdravstvene skrbi i omogućila bolje planiranje i upravljanje zdravstvenim resursima.

motiv dizajna

U sklopu ovog projekta, HZJZ je zatražio uslugu izrade novog vizualnog identiteta, uključujući izradu logotipa.

Ciljevi i izazovi

Cilj projekta izrade vizualnog identiteta za Hrvatski centar za zdravstvene podatke (HCZP) unutar Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (HZJZ) je stvaranje profesionalnog i prepoznatljivog vizualnog identiteta koji će jasno komunicirati misiju i vrijednosti ovog novog projekta.

Novi identitet mora biti primjenjiv na različite medije, uključujući digitalne platforme poput web stranica i društvenih mreža, kao i tiskane medije.

Profesionalnost

Profesionalan dojam je ključan aspekt novog vizualnog identiteta. S obzirom na važnost povjerenja u zdravstveni sektor, dizajn mora odražavati visoku razinu stručnosti i ozbiljnosti. Identitet treba zračiti pouzdanošću, preciznošću i transparentnošću, što će pomoći u uspostavljanju povjerenja javnosti i zdravstvenih stručnjaka u rad HCZP-a.

Prepoznatljivost

CHDC brending

Novi identitet treba imati jedinstvene i lako prepoznatljive elemente koji će omogućiti HCZP-u da se jasno razlikuje od drugih projekata i institucija.

Jasnoća i jednostavnost u dizajnu pomoći će u stvaranju identiteta koji se lako pamti i brzo prepoznaje u različitim kontekstima.

Novi identitet mora biti dosljedno primjenjivan na svim komunikacijskim kanalima, bilo da se radi o digitalnim ili tiskanim medijima. Ovo uključuje web stranice, objave na društvenim mrežama, promotivne materijale, izvještaje i druge tiskane materijale.

Adaptacija

Prilagodljivost dizajna je još jedan važan aspekt koji treba uzeti u obzir.

Vizualni identitet mora biti fleksibilan i jednostavno primjenjiv na različite formate i veličine, od velikih bannera na web stranicama do malih ikonica na društvenim mrežama.

Ova prilagodljivost omogućava koherentnu i učinkovitu komunikaciju kroz različite medijske platforme.

Izazovi

Projekt izrade vizualnog identiteta za Hrvatski centar za zdravstvene podatke (HCZP) suočio se s nekoliko specifičnih izazova koji su morali biti pažljivo adresirani kako bi konačni rezultat zadovoljio sve postavljene zahtjeve i očekivanja.

Višejezičnost

Jedan od glavnih izazova bio je osigurati da logotip bude primjenjiv na obje jezične inačice naziva projekta, hrvatsku i englesku. To je značilo da dizajn mora biti dovoljno univerzalan i fleksibilan kako bi se lako prilagodio različitim jezičnim verzijama, a da pritom ne izgubi svoju prepoznatljivost i estetsku privlačnost.

Jednostavnost

Jednostavnost logotipa bila je još jedan ključni izazov. Logotip je morao biti jednostavan, ali istovremeno i dovoljno inspiriran s tri ključna pojma: Hrvatska, zdravlje i podatci. Balansiranje između minimalizma i značajnosti simbola zahtijevalo je pažljivo razmatranje svakog elementa dizajna kako bi se postigla željena ravnoteža.

Konzistentnost

Također, bilo je važno uključiti boje sadržane u logotipu Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo. To je osiguralo vizualnu povezanost s matičnom institucijom, no istovremeno je predstavljalo izazov u kreiranju originalnog i prepoznatljivog logotipa za HCZP. Odabir boja i njihova harmonija morali su biti pomno promišljeni kako bi se postigao sklad s postojećim identitetom HZJZ-a, a da se pritom očuva jedinstvenost novog projekta.

Čitljivost

Osim toga, logotip je morao biti primjenjiv u različitim formatima, uključujući boju, crno-bijelu inačicu i verziju kao vodeni žig. To je zahtijevalo stvaranje dizajna koji zadržava svoju čitljivost i vizualnu privlačnost bez obzira na boje ili način primjene.

Svaka verzija logotipa morala je biti jasno prepoznatljiva i funkcionalna, osiguravajući dosljednost i profesionalnost u svim kontekstima korištenja.

Popratni materijal i izvedba

brendiranje materijala za chdc

Cjelokupni vizualni identitet je detaljno opisan i prezentiran u knjizi standarda koja obuhvaća nekoliko ključnih elemenata:

Logotipovi u svim inačicama

Knjiga standarda sadrži sve verzije logotipa, pružajući jasne smjernice za njihovu upotrebu u različitim kontekstima. Ove inačice obuhvaćaju sve potrebne adaptacije logotipa kako bi odgovarale različitim primjenama i medijima.

Opis logotipa

Unutar knjige standarda nalazi se detaljan opis logotipa koji objašnjava simboliku, odabir boja i oblikovne elemente. Ovaj opis pomaže korisnicima da bolje razumiju dizajnerske odluke i konceptualne temelje vizualnog identiteta.

Paleta boja

Knjiga također uključuje precizno definiranu paletu boja koja je korištena u dizajnu vizualnog identiteta. Paleta obuhvaća osnovne i dodatne boje s jasno definiranim vrijednostima za različite medije, osiguravajući konzistentnost u svim komunikacijskim materijalima.

Tipografija

Odabir tipografije je temeljen na postojećim fontovima dostupnim kroz MS Office paket. Knjiga standarda pruža smjernice za primjenu odabrane tipografije u različitim situacijama, čime se osigurava konzistentan i profesionalan izgled svih tekstualnih materijala.

Grafička sredstva

Grafička sredstva kao što su teksture, uzorci i dekoracije, ako su dio vizualnog identiteta, također su dokumentirana. Knjiga standarda pruža smjernice za njihovu primjenu kako bi se postigla kohezivnost i estetska usklađenost.

Primjene vizuala na tisku

Knjiga standarda uključuje primjere i smjernice za korištenje vizualnog identiteta na tiskanim materijalima. Ovo uključuje sve vrste tiskanih materijala, od posjetnica do plakata, osiguravajući da svi tiskani materijali održavaju konzistentan i profesionalan izgled.

Primjene vizuala na web stranici

Smjernice za primjenu vizualnog identiteta na web stranici također su detaljno opisane. To uključuje preporuke za korištenje logotipa, boja i tipografije u digitalnom okruženju kako bi se osigurala dosljedna prezentacija brenda online.

Primjene vizuala na objavama za društvene mreže

Knjiga standarda pruža smjernice za korištenje vizualnog identiteta u objavama na društvenim mrežama.

Ove smjernice pomažu u održavanju dosljednog izgleda i osjećaja brenda na svim platformama društvenih medija, osiguravajući prepoznatljivost i profesionalnost u svim digitalnim komunikacijama.

Pretplatite se na Newsletter.

Budite u toku s novostima.


    Pretplatite se na Newsletter.

    Hvala što ste se pratplatili na naš newsletter.