Medual Esthetics: Branding

Brendiranje Medual Esthetics

Misija

Naša agencija za marketing, preuzela je zadatak brendiranja i misiju da kreira prepoznatljiv brend koji se ističe od konkurencije.

 

O klijentu

brendiranje by iq agencija za marketing

Medual Esthetics, ordinacija estetske medicine, predstavlja stručnu destinaciju za raznovrsne estetske zahvate.

Posvećena pružanju vrhunske usluge, ova ordinacija ističe se u području lakših estetskih intervencija, uključujući tretmane hijaluronskom kiselinom, blage lip filere i primjenu botoxa.

U srcu njihovog djelovanja leži razumijevanje da estetska medicina zahtijeva osjetljiv pristup koji kombinira znanje, iskustvo i umjetničku viziju.

Medual Esthetics ne samo da nudi usluge koje podupiru prirodnu ljepotu, već i prilazi svakom klijentu s individualiziranim pristupom.

Uz stručnost u raznim estetskim postupcima, ordinacija se ističe kao sigurno okruženje u kojem klijenti mogu očekivati profesionalnost i brigu.

Tim stručnjaka u Medual Esthetics razumije važnost postizanja harmonije između medicinske preciznosti i estetskog dojma, te su posvećeni pružanju rezultata koji su u skladu s očekivanjima klijenata.

Osim što su stručnjaci u svojoj branši, Medual Esthetics teži stvaranju pozitivnog iskustva za svakog klijenta. Njihov pristup estetskoj medicini ne ograničava se samo na fizičke promjene, već i na poticanje samopouzdanja i osjećaja dobrobiti.

Suvremeno opremljeni prostor ordinacije stvara ugodan ambijent, dok se stručnost tima odražava u rezultatima koji govore o njihovoj posvećenosti postizanju željenog uspjeha u području estetske medicine.

Ideja

U naporima stvaranja prepoznatljivog brenda koji savršeno prenosi ideju kako ideju medicine tako i estetike, ključni cilj bio je postići harmoniju između čistoće, jasnoće i dojma pouzdanja.

Izazov je predstavljao zadatak stvaranja nečega što će istovremeno biti suptilno i izražajno, spoj čistih linija i sofisticiranog stila.

U tom procesu, naglasak je bio na kreiranju identiteta koji će odražavati stručnost i ozbiljnost medicinske prakse, dok istovremeno prenosi osjećaj estetske profinjenosti.

Svaki element brenda pažljivo je biran kako bi se postigla ravnoteža između suvremenosti i dugotrajnosti vizualnog identiteta.

Naravno, ovdje je problem pretpostavka ljudi kad se spominje bilo što medicinski jer se odmah stvara slika hladno bijele, mentol zelene ili, eventualno plave. Tako se među ciljevima našla ideja udaljavanja od toga i stvaranje toplog brenda koji odražava osobnost ordinacije.

Konačan izazov je bio ukomponiranje ideje luksuza i udovoljavanja sebi. Davno je prošlo vrijeme kad su estetski zahvati bili iole taboo.

Stoga danas shvaćamo da, kao što je bitno tetošiti se odjećom ili kozmetikom, estetski zahvati sve više postaju način za izražavanje ljepote koju već imamo.

Izvedba

Pri kreiranju loga za Medual Esthetics, pristupili smo s pažljivim razmatranjem različitih stilova kako bismo osigurali da odabrana opcija najbolje odražava identitet ordinacije. Jedna od zanimljivih predloženih opcija bila je inspirirana konceptom fontane mladosti.

U toj verziji, početna slova “Medual Esthetics” oblikovala su monogram koji je podsjećao na elegantnu fontanu. M je bio stiliziran kao mlaz vode, dok je rotirano slovo E predstavljalo bazu fontane.

Ova opcija naglašavala je nježnije, zaobljene linije, stvarajući asocijaciju na vodu, snalažljivost i prilagodljivost. Međutim, klijent se na kraju odlučio za drugu opciju.

Konačan odabir bio je “precizniji” monogram s jasnim i čistim linijama. Monogram ne sadrži samo inicijale Medual Esthetics, već i prva slova imena osnivačica, Matee i Nikoline, unutar stiliziranog slova M.

Ovaj logotip naglašava medicinski aspekt ordinacije, ističući preciznost i profesionalnost kroz konkretnije linije. Unatoč naglasku na medicinskom aspektu, nije izgubljena istančanost estetike i luksuza.

Zlatno smeđa boja, koja se koristi kao glavna boja u oba dizajna, pridonosi cilju redefiniranja percepcije medicine. Umjesto hladnog i sterilnog, logo sugerira na toplinu i asocira na ideju da se u današnje vrijeme ne upuštamo u zahvate samo zato što moramo nego zato što i želimo.

Konačni dizajn odražava spoj preciznosti, stručnosti i estetskog osjećaja koji karakterizira Medual Esthetics.

Konzistentnost na prvom mjestu

Naše usluge, naravno, tu ne staju. Nakon odabira loga, popločavanjem istog, stvaramo uzorak koji se može koristit u svrhe popunjavanja praznog prostora u bilo kojem obliku medija.

dizajn vizitki za medual esthetics

Od tiskanih pamfleta do digitalnih objava. Ovime se održava konzistentnost stila i vizualnog identiteta te se kroz to jača brend i percepcija kvalitete i profesionalnosti.

Kreirali smo i pamflet na preklapanje koji koristi već spomenuti uzorak. Na pamfletu se nalaze sve bitne informacije o uslugama koje Medual Esthetics nudi i izvrstan je primjer kako dobar dizajn i pažnja na detalje mogu vrlo lako podići cjelokupan dojam.

dizajn fyera za medual esthetics

Za kraj, kreirali smo i vizitke koristeći uspostavljeni vizualni identitet te predloške objava kako ne bi došlo do dispariteta između fizičkih i digitalnih medija.