Minjon Rebranding

Minjon rebranding

Rebranding

Ponosni smo agencija za marketing jer vam možemo predstaviti rebranding koji smo imali priliku napraviti za našeg dragog klijenta Minjon.

Proces rebrandinga započeli smo s identifikacijom trenutnog branda. Definirali smo potrebu za rebrandingom te napravili evaluaciju branda, percepcije kupaca, ali i konkurencije.

Minjon-rebranding-i-vizualizacija

Stvaranje strategije branda

Nakon uspješnog otkrivanja branda, odnosno prepoznatljive marke, prebacili smo se na izradu strategije branda Minjon.

Svi veliki svjetski brandovi koriste ovaj specifični plan kako bi mogli postići svoje dugoročne ciljeve, te kako bi stvorili određenu sliku o svojem brandu kod svojih kupaca.

Strategija brenda uvijek je rezultat analize poslovanja vaše tvrtke, ali sektora u kojem djelujete kako bi se iz procesa rebrandinga izvukao maksimum.

Minjon-rebranding-portfolio

Identitet branda

Nakon faze stvaranja strategije brenda, koncentriramo se na paket identiteta brenda.

Elementi koji sačinjavaju identitet svakog branda temelje se na dogovorenim karakteristikama brenda i sastoje se prvenstveno od:

logo dizajn/pečat/slovo
– hijerarhija tipografije
– boja

Nakon definiranja identiteta branda i grafičkog dizajna njegova vizualnog identiteta dalje slijedi razvoj brenda.

O ovoj fazi razmišljamo o nastavku samog identiteta. Kao što su primjerice: videozapisi kampanja, objave na društvenim mrežama, bilteni, tiskani materijali, kao i pakiranja proizvoda i sl.

Posljednji korak je naravno i samo lansiranje branda na tržište u njegovu novom ruhu.

Također, klijent je uz kompletan rebranding dobio i custom ilustracije koje slijede njegov vizualni identitet.

proces rebrandinga