Rebranding studija za sunčanje Sunos

Rebranding studija za sunčanje Sunos

Vizualni identitet

Prije i poslije logo rebrandinga

Kroz sve svoje tekstove naglašavamo ne samo važnost vizualnog identiteta nego i njegovu kompleksnost. Većina ljudi pomisli isključivo na logo i možda na boje brenda. Mi obraćamo pozornostna svaki aspekt vizualnog identiteta. To, naravno, uključuje logo i boje, ali i fontove i layout materijala za print.

U slučaju rebranda za Sunos centar odlučili smo se za nježniji i promišljeniji pristup, s fokusom na prikazivanje elegancije i njege tijela.

Naš dizajn proces uključivalo je pojednostavljenje vizualnog identiteta marke, odabir nježnih i umirujućih boja, uključujući pastelne i zlatne naglaske, kako bismo prenijeli osjećaj elegancije, ugode i brige o sebi.

Font i print

rebranding brošuri prije i poslije

Za logotip i headinge, odlučili smo se za fontove Lexend Deca Light i Montserrat Regular iz nekoliko bitnih razloga.

Prvo i najvažnije, posjeduje izvanrednu ravnotežu između modernosti i bezvremenosti. Njegove čiste i jednostavne linije održavaju suvremenu oštrinu dok čuvaju klasičnu estetiku koja utjelovljuje eleganciju.

Nadalje, zbog jasnoće linija nude iznimnu čitljivost, osiguravajući da se poruka brenda bez napora prenese publici. Besprijekorno nadopunjuju naše slike i vizualne elemente, pridonoseći kohezivnom i zadivljujućem identitetu robne marke.

Stari font korišten u brendingu je produkt svog vremena i iako prenosi energičnost i zabavu, nije potpuno primjeren ustanovi kvalitete kao Sunos.

Prije i poslije redizajn objava za društvene mreže