Hotel Zelenkrov nalazi se u Čepinu, na samo 5 minuta udaljenosti od centra Osijeka te čini idealno mjesto za osobe koje putuju poslom, ali i za one koje dolaze u obilazak Osijeka i Slavonije.
Osim restoranske ponude visokokvalitenog i inovativnog menija, ovaj hotel s 4 zvjezdice raspolaže s višenamjenskom konferencijskom dvoranom, moderno opremljenim fitnessom, a za goste hotela osigurana je i stanica za punjenje električnih automobila.
Hotel Zelenkrov mnogima je prvi izbor za brojne proslave kao što su krštenja, pričesti i krizme, a ondje možete kreirati i pravu romantičnu bajku (i puno više od toga) i izabrati elegantnu dvoranu Hotela Zelenkrov za svoje vjenčanje.
Ciljevi suradnje s klijentom
kreirati estetski, elegantan izgled branda koji privlači pozornost na društvenim mrežama i web stranici
graditi online prisutnost na temelju storytellinga, emocije i povezanosti s gostima koji su najvažniji faktor objekta
povećati broj pratitelja i angažman na društvenim mrežama
povećati broj posjeta web stranice što će za rezultat imati veći broj poslanih upita
povećati online brand awareness online s krajnjim i najvažnijim offline ciljem povećanja broja gostiju
Klijentov primarni cilj je postati prvi izbor gostiju za njihove omiljene proslave, poslovne ručkove, ali i za vjenčanje.
Također, cilj je uliti povjerenje gostiju o visokoj kvaliteti koju ovaj objekt pruža svakom gostu neovisno o usluzi koju bira u hotelu, upoznati ih s novitetima i povećati prodaju.
Rješenje
Kreirali smo paket marketinških usluga kako bismo izvukli maksimalan rezultat uz estetične objave koje će donositi rezultate kroz:
Uz redovne profesionalne photoshootinge, naš marketing tim zajedno s timom fotografa osmišljava ideje za nove kampanje i oku ugodan, ali intrigantan izgled na feedu.
Kroz fotografije kreirane tijekom photoshootinga predstavljamo interijer i eksterijer hotela, novi meni i sve usluge.
Uz to, veliku pažnju pridajemo estetici, ali i pomno analiziramo potrebe i želje publike koja nas prati na društvenim mrežama i na temelju toga kreiramo daljnji sadržaj.
Profesionalne fotografije, primjer
Redizajn web stranice
Oglašavanje
Kada je korisnik u procesu pretrage i odluke – plasiramo naše oglase pri vrhu sa što boljim porukama koje će privući relevantne korisnike.
Pomno biramo ciljeve kampanje koje prilagođavamo ovisno o aktualnom sadržaju u vidu: video objava, carousel oglasa, promocije novih menija.
Eksperimentiramo smo s novim formatima sadržaja i kreativnim pristupima kako bismo zadržali svježinu i privukli raznoliku publiku. Analiza rezultata pokazuje kontinuirani rast angažmana i prometa.
Analizom rezultata kampanja utvrdili smo sljedeće:
Tip objava koje dostižu najbolje rezultate:
Objave kojima potičemo pratitelje na angažman i ističemo važnost njihova mišljenja.
Primjer:
Na ovaj način gradimo zajednicu, koja je ključna pri rastu followera i potencijalnih klijenata.
Estetične i slasne objave hrane:
Reels koji je u proteklom mjesecu (travnju) dosegnuo čak preko 20 000 ljudi. Prikazivanje ponude menija kroz estetične, profesionalne videozapise dio je strategije koji uvijek donosi vrhunske rezultate.
Rezultati
Rezultati oglašavanja Meta
Kada je riječ o Meta ads rezultatima, od početka suradnje do trenutnog razdoblja primjetan je kontinuirani rast u vidu povećanja broja pratitelja za čak 1.4K%, a pratitelji i posjetitelji profila pokazuju interes i angažman (sa stopom rasta od 100%) za sadržaj koji dijelimo s njima. Izgradili smo snažnu zajednicu koja donosi online, ali i offline rezultate u vidu povećanja posjetitelja restorana i hotela.
Rezultati Google Ads oglašavanja
Siječanj i veljača 2024. bili su mjeseci kreiranja nove web stranice. Kampanje su neko vrijeme opet bile u svojoj learning fazi dok Google “ne nauči” na novu web stranicu.
S dolaskom nove web stranice, kreirane su konverzije odnosno bitne radnje koje korisnik može poduzeti dolaskom na web stranicu. Poslan upit, klik na telefonski broj te klik na e-mail (slanje upita direktno putem email adrese a ne putem kontakt forme koja je kreirana na web stranici)
Kada usporedimo rezultate u ožujku s rezultatima u veljači- vidljiv je porast korisnika putem Google Ads kampanja (Paid Search, Display) za čak 60% putem search kampanja te 10% putem Display slikovnih oglasa, dok su ukupni rezultati putem svih kanala bili vrlo slični.
Rezultati u ožujku još su jedna potvrda da je kod velikih promjena što na web stranici što na kampanjama potrebno određeno vrijeme (do otprilike 3 mjeseca) kako bi kampanje izašle iz svoje learning faze te dosegnule svoj puni potencijal.
Bitno je napomenuti kako su Google Ads kampanje u veljači i u ožujku bile drugi kanal po redu po generiranju korisnika na web stranicu, odmah iza organskih neplaćenih rezultata (Organic Search). Isto se ponovilo i u travnju.
Veliki je plus bio postavljanje konverzija na novoj web stranica kako bismo mogli točnije mjeriti uspješnost kampanja i kroz slanje upita, poziva na telefon i sl.
Samim time dobili smo i mogućnost u kampanjama koristiti tzv. “Smart bidding strategije” koje uvelike poboljšavaju rezultate i daju Google algoritmu mogućnost usmjeriti kampanje prema relevantnim korisnicima koji su spremni poduzeti jednu od tih radnji (konverzija).
Već u veljači, vidljiv je porast od čak 344% više ostvarenih konverzija putem svih kanala, nego je to bio slučaj u siječnju. Takav rezultat je očekivan s obzirom kako su početkom siječnja konverzije tek postavljene te je svakako bilo potrebno neko vrijeme da bi se počele bilježiti.
Putem Facebook oglašavanja (Meta) i Google Ads kampanja, od ukupne 71 konverzije, njih 18 ostvareno je putem Google Ads kampanja.
Važno je naglasiti kako svi kanali surađuju i zajedno sudjeluju u dovođenju korisnika na web stranicu te ostvarivanju konverzija. Pomažu si međusobno. Dok npr. korisnik pregledava portale i prikaže mu se Google Display oglas, zainteresira se te započinje proces pretrage i istraživanja više o samom brandu.
Zatim, posjećuje Facebook stranicu hotela Zelenkrov i putem organskih rezultata ili oglasa koji mu se kasnije prikaže i putem Facebooka, ostvaruje konverziju.
Svaki klik i proces kroz koji korisnik prođe od trenutka prve posjete jednako je bitan za krajni rezultat.
Na fotografiji u nastavku, prikazan je proces sudjelovanja kanala na putu do konverzije.
Za klijenta Zelenkrov nastavljamo s gore opisanim strategijama kroz koje očekujemo izvrsne rezultate i u nastavku suradnje.
Nagrade agencije
Za posvećenost i rad u polju ugostiteljstva, naša digitalna agencija je dobila značajno priznanje.
Kako bismo vam ponudili najbolje iskustvo, na našim web stranicama koristimo kolačiće, kolačiće trećih strana, usluge web analize i dodatke za društvene mreže. Kolačići omogućuju web stranicama da u preglednik zabilježe, ili iz njega dohvate, podatak o posjeti toj web stranici. Ti podaci mogu biti o vama, vašim preferencama, vašem uređaju ili mogu omogućiti da web stranice rade na ispravan način. Tim podacima vas se uglavnom ne može izravno identificirati. Informacije o načinu na koji upotrebljavate naše web stranice dijelimo s partnerima za društvene mreže, oglašavanje i analitiku.
Poštujemo vaše pravo na izbor i zaštitu osobnih podataka, te postavkama kolačića možete upravljati klikom na dolje navedene kategorije i neke vrste kolačića isključiti. Postavke kolačića možete i naknadno promijeniti u bilo kojem trenutku. U slučaju da ne prihvatite određene vrste kolačića, usluge i funkcionalnosti koje nudimo na našim web stranicama mogu biti ograničene, te isto može utjecati na vaše korisničko iskustvo. Prihvaćanjem kolačića nam pomažete da poboljšamo i analiziramo naše web stranice i da vam ponudimo prikladan sadržaj i ponude.
Ovi su kolačići neophodni za tehničko funkcioniranje web stranica i ne mogu se isključiti u našim sustavima. Obično se postavljaju samo kao odgovor na vaše radnje, a koje uključuju zahtjev za uslugama, kao na primjer postavljanje postavki za privatnost, prijava, odjava ili ispunjavanje obrazaca. Ove kolačiće možete blokirati u vašem web pregledniku ili postaviti da vas preglednik o njima upozorava, no u tom slučaju određeni dijelovi web stranica možda neće raditi. Ovi kolačići ne pohranjuju nikakve informacije koje bi vas mogle identificirati.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.
Analitički kolačići
Svi podaci koje ovi kolačići prikupe su statistički, stoga i anonimni. Putem ovih kolačića brojimo posjete i izvore prometa, pa nam oni omogućavaju da mjerimo i poboljšamo rad web stranica. Ovi nam kolačići govore, primjerice, koje su stranice najviše, a koje najmanje posjećene te kako se odvija promet po web stranicama.
Pružatelj usluge ovih kolačića (Google Analytics kolačića) je Google, Inc. Informacije koje ovi kolačići generiraju o načinu korištenja web stranica, među kojima je i IP adresa s koje pristupate stranicama, prenose se na server tvrtke Google u Sjedinjenim Američkim Državama i tamo se pohranjuju. Te informacije se koriste u svrhu analize načina korištenja web stranica i izrade izvješća namijenjenih administratorima stranica o aktivnostima na istim, bez povezivanja IP adrese s drugim podacima koje Google posjeduje. Napominjemo kako Google može prenijeti te podatke trećim stranama, temeljem zakonske obveze ili ako treće strane obrađuju podatke u ime Googlea.
Više o Google Analytics se može pronaći na ovom linku.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!
Marketinški kolačići
Ove kolačiće na našim web stranicama postavljaju oglašivački partneri. Ti partneri ih mogu upotrijebiti za definiranje profila vaših interesa kako bi vam se na ostalim web stranicama prikazali relevantni oglasi. Ovi kolačići ne pohranjuju izravno osobne podatke, već se temelje na jedinstvenoj identifikaciji vašeg web preglednika i uređaja pomoću kojeg pristupate internetu. Ako te kolačiće ne prihvatite, na različitim web stranicama će vam se i dalje prikazivati oglasi, ali oni neće biti relevantni.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!