Hotel Zelenkrov

Case study - Hotel Zelenkrov

O klijentu

Hotel Zelenkrov nalazi se u Čepinu, na samo 5 minuta udaljenosti od centra Osijeka te čini idealno mjesto za osobe koje putuju poslom, ali i za one koje dolaze u obilazak Osijeka i Slavonije.

Osim restoranske ponude visokokvalitenog i inovativnog menija, ovaj hotel s 4 zvjezdice raspolaže s višenamjenskom konferencijskom dvoranom, moderno opremljenim fitnessom, a za goste hotela osigurana je i stanica za punjenje električnih automobila.

iq agencija - vođenje društvenih mreža za hotel

Hotel Zelenkrov mnogima je prvi izbor za brojne proslave kao što su krštenja, pričesti i krizme, a ondje možete kreirati i pravu romantičnu bajku (i puno više od toga) i izabrati elegantnu dvoranu Hotela Zelenkrov za svoje vjenčanje.

Ciljevi suradnje s klijentom

  • kreirati estetski, elegantan izgled branda koji privlači pozornost na društvenim mrežama i web stranici
  • graditi online prisutnost na temelju storytellinga, emocije i povezanosti s gostima koji su najvažniji faktor objekta
  • povećati broj pratitelja i angažman na društvenim mrežama
  • povećati broj posjeta web stranice što će za rezultat imati veći broj poslanih upita
  • povećati online brand awareness online s krajnjim i najvažnijim offline ciljem povećanja broja gostiju

 

Klijentov primarni cilj je postati prvi izbor gostiju za njihove omiljene proslave, poslovne ručkove, ali i za vjenčanje.

Također, cilj je uliti povjerenje gostiju o visokoj kvaliteti koju ovaj objekt pruža svakom gostu neovisno o usluzi koju bira u hotelu, upoznati ih s novitetima i povećati prodaju.

Rješenje

Kreirali smo paket marketinških usluga kako bismo izvukli maksimalan rezultat uz estetične objave koje će donositi rezultate kroz:

  • Google Ads oglašavanje
  • Meta Facebook oglašavanje
  • SEO optimizaciju
  • Savjetovanje oko marketinga
  • Profesionalne fotografije i photoshootinge
  • Vođenje profila na društvenim mrežama
  • Redizajn i održavanje web stranice
  • Kampanje na društvenim mrežama

 

Uz redovne profesionalne photoshootinge, naš marketing tim zajedno s timom fotografa osmišljava ideje za nove kampanje i oku ugodan, ali intrigantan izgled na feedu.

Kroz fotografije kreirane tijekom photoshootinga predstavljamo interijer i eksterijer hotela, novi meni i sve usluge.

Uz to, veliku pažnju pridajemo estetici, ali i pomno analiziramo potrebe i želje publike koja nas prati na društvenim mrežama i na temelju toga kreiramo daljnji sadržaj.

Profesionalne fotografije, primjer

iq agencija - fotografiranje hrane u hotelu zelenkrov

profesionalna fotografija by iq agencija

Redizajn web stranice

iq agencija je razvila sustav za booking

web dizajn by iq agencija za hotel zelenkrov

iq agencija web dizajn za hotel zelenkrov

Oglašavanje

Kada je korisnik u procesu pretrage i odluke – plasiramo naše oglase pri vrhu sa što boljim porukama koje će privući relevantne korisnike.

Pomno biramo ciljeve kampanje koje prilagođavamo ovisno o aktualnom sadržaju u vidu: video objava, carousel oglasa, promocije novih menija.

primjer oglašivačkih kampanja za hotel

Eksperimentiramo smo s novim formatima sadržaja i kreativnim pristupima kako bismo zadržali svježinu i privukli raznoliku publiku. Analiza rezultata pokazuje kontinuirani rast angažmana i prometa.

Analizom rezultata kampanja utvrdili smo sljedeće:

Tip objava koje dostižu najbolje rezultate:
Objave kojima potičemo pratitelje na angažman i ističemo važnost njihova mišljenja.

Primjer:

ig kampanja

Na ovaj način gradimo zajednicu, koja je ključna pri rastu followera i potencijalnih klijenata.

Estetične i slasne objave hrane:

objave by iq-agencija

Reels koji je u proteklom mjesecu (travnju) dosegnuo čak preko 20 000 ljudi. Prikazivanje ponude menija kroz estetične, profesionalne videozapise dio je strategije koji uvijek donosi vrhunske rezultate.

Rezultati

Rezultati oglašavanja Meta

Kada je riječ o Meta ads rezultatima, od početka suradnje do trenutnog razdoblja primjetan je kontinuirani rast u vidu povećanja broja pratitelja za čak 1.4K%, a pratitelji i posjetitelji profila pokazuju interes i angažman (sa stopom rasta od 100%) za sadržaj koji dijelimo s njima. Izgradili smo snažnu zajednicu koja donosi online, ali i offline rezultate u vidu povećanja posjetitelja restorana i hotela.

rezultati oglašavanja na meta platformi za hotel zelenkrov

Rezultati Google Ads oglašavanja

Siječanj i veljača 2024. bili su mjeseci kreiranja nove web stranice. Kampanje su neko vrijeme opet bile u svojoj learning fazi dok Google “ne nauči” na novu web stranicu.

S dolaskom nove web stranice, kreirane su konverzije odnosno bitne radnje koje korisnik može poduzeti dolaskom na web stranicu. Poslan upit, klik na telefonski broj te klik na e-mail (slanje upita direktno putem email adrese a ne putem kontakt forme koja je kreirana na web stranici)

Kada usporedimo rezultate u ožujku s rezultatima u veljači- vidljiv je porast korisnika putem Google Ads kampanja (Paid Search, Display) za čak 60% putem search kampanja te 10% putem Display slikovnih oglasa, dok su ukupni rezultati putem svih kanala bili vrlo slični.

google ads kampanje za klijenta Zelenkrov

 

Rezultati u ožujku još su jedna potvrda da je kod velikih promjena što na web stranici što na kampanjama potrebno određeno vrijeme (do otprilike 3 mjeseca) kako bi kampanje izašle iz svoje learning faze te dosegnule svoj puni potencijal.

Bitno je napomenuti kako su Google Ads kampanje u veljači i u ožujku bile drugi kanal po redu po generiranju korisnika na web stranicu, odmah iza organskih neplaćenih rezultata (Organic Search). Isto se ponovilo i u travnju.

Veliki je plus bio postavljanje konverzija na novoj web stranica kako bismo mogli točnije mjeriti uspješnost kampanja i kroz slanje upita, poziva na telefon i sl.

Samim time dobili smo i mogućnost u kampanjama koristiti tzv. “Smart bidding strategije” koje uvelike poboljšavaju rezultate i daju Google algoritmu mogućnost usmjeriti kampanje prema relevantnim korisnicima koji su spremni poduzeti jednu od tih radnji (konverzija).

Već u veljači, vidljiv je porast od čak 344% više ostvarenih konverzija putem svih kanala, nego je to bio slučaj u siječnju. Takav rezultat je očekivan s obzirom kako su početkom siječnja konverzije tek postavljene te je svakako bilo potrebno neko vrijeme da bi se počele bilježiti.

povecanje rezultata putem oglašavanja na tražilici googlea

Putem Facebook oglašavanja (Meta) i Google Ads kampanja, od ukupne 71 konverzije, njih 18 ostvareno je putem Google Ads kampanja.

Važno je naglasiti kako svi kanali surađuju i zajedno sudjeluju u dovođenju korisnika na web stranicu te ostvarivanju konverzija. Pomažu si međusobno. Dok npr. korisnik pregledava portale i prikaže mu se Google Display oglas, zainteresira se te započinje proces pretrage i istraživanja više o samom brandu.

Zatim, posjećuje Facebook stranicu hotela Zelenkrov i putem organskih rezultata ili oglasa koji mu se kasnije prikaže i putem Facebooka, ostvaruje konverziju.

Svaki klik i proces kroz koji korisnik prođe od trenutka prve posjete jednako je bitan za krajni rezultat.

Na fotografiji u nastavku, prikazan je proces sudjelovanja kanala na putu do konverzije.

rezultati google oglašavanja za klijenta hotel zelenkrov

Za klijenta Zelenkrov nastavljamo s gore opisanim strategijama kroz koje očekujemo izvrsne rezultate i u nastavku suradnje.

Nagrade agencije

Za posvećenost i rad u polju ugostiteljstva, naša digitalna agencija je dobila značajno priznanje.

 

Pretplatite se na Newsletter.

Budite u toku s novostima.


    Pretplatite se na Newsletter.

    Hvala što ste se pratplatili na naš newsletter.