Explore Dubrovnik: Oglašavanje donosi pozitivne rezultate

case study - Explore Dubrovnik

O klijentu

Explore Dubrovnik je agencija koja se bavi iznajmljivanje plovila u Dubrovniku. Posjeduju vlastitu flotu viskokvalitetnih plova i specijalizirani su za iznajmljivanje brodova kao i za privatne izlete.

Upravo su privatne ture one koje najviše privlače pozornost obzirom da posjetitelji imaju mogućnost uživati u ljepotama Dubrovnika i njegove okolice otkrivajući predivne skrivene uvale i prirodne ljepote. Uz to, naravno i maknuti se iz gradske vreve i gužvi- posebice tijekom ljetne sezone.

Strukturiraju svaku privatni turu, te paze da svaki detalj bude pažljivo obuhvaćen, od zaustavljanja do atmosfere koju pružaju svojim gostima.

Uz to, iz godine u godinu dobivaju nagrade od TripAdvisora kao 10% najboljih na čitavoj platformi čime dodatno postavljaju svoj autoritet na tržištu.

Svaki od djelatnika, dugogodišnji je skiper, a obzirom da iznimno dobro poznaju Dubrovačko područje, gostima uvijek stoje na raspolaganju za savjete i ideje.

Ciljevi i izazovi

Kako je lokacija rada Dubrovnik, posebice tijekom sezone velika je konkurencija lokalnih iznajmljivača raznih plovila, kao i veliki broj turista i popularnost lokacije.

Uz održavanje plovila, komunikaciju zainteresiranih potencijalnih gostiju, vrlo je izazovno raditi multimedijalni sadržaj koji bi plijenio pozornost online, a uz to djelatnici su iznimno stručni u plovidbi i radu s gostima, te nemaju iskustva u online oglašavanju, stoga im je bila potrebna pomoć agencije za digitalni marketing.

Glavni cilj je bio čim prije popuniti dostupne kapacitete, te doći do idealne targetirane publike, odnosno uglavnom stranaca i domaćih gostiju koji su zainteresirani za luksuznije usluge dok su na svojem godišnjem odmoru.

Obzirom da je ponuda velika, te da veliki broj skipera ima male brodiće često se dogodi situacija (kao s traženjem smještaja) da se ulaže puno vremena i energije, a kapaciteti se ne popune dovoljno brzo.

Rješenje

Kako bismo doskočili ovom izazovu, uz naravno kreiranje sadržaja koji će tekstualno i vizualno plijeniti pozornost upravo targetirane publike i potencijalnih gostiju, također smo se odlučili na oglašavanje.

Trenutno Explore Dubrovnik ima u ponudi više različitih privatnih tura, koje se razlikuju prema lokaciji, ali i duljini trajanja same ture. Ono što je moguće je rezervirati ture već od 2 sata duljine, pa sve do cijeloga dana, dok je prosječna cijena ture 848 eura.

Što se tiče prihoda od tura na dnevnoj razini ponajviše ovisi o broju tura i njihovoj duljini (ture su od 2-8 sati dnevno), te taj raspon može biti od okvirno 848 do 3.392 eura po danu.

Osim Google Ads oglašavanja koristili smo i Meta oglase.

Cilj kampanje bilo je ponajprije privlačenje posjeta (prometa) na njihove društvene mreže, a potom smo u oglase uključili i WhatApp.

Obzirom da je WhatApp pod vlasništvom Mete, mogućnost je unutar oglasa odmah ubaciti direktno kontaktiranje putem aplikacije, što smo i učinili obzirom da Explore Dubrovnik na taj način zapravo najčešće komunicira sa svojim gostima; što se pokazalo kao pun pogodak.

Rezultati kampanje

Tijekom perioda od samo tri mjeseca uspjeli smo doći do 81523 osobe, koje su 415397 puta vidjele oglas, dok je njih 3092 zapravo kliknulo na oglas. Trošak po kliku iznosio je 0.12 eura.

Obzirom da smo najviše ciljali strane turiste zapadnih zemalja, kao što su Velika Britanija i SAD, minimizirali smo troškove na način da smo oglase plasirali u Dubrovniku, odnosno oni su se pojavljivali turistima koji su u periodu aktivnosti oglasa bili u Dubrovniku, te smo im odmah nudili mogućnost rezerviranje privatne ture.

Rezultata kampanje cost per click 0.12 eura

Ono što možemo reći da smo tijekom ovog perioda uspjeli gotovo popuniti kompletnu sezonu. Pomnim istraživanjem i analiziranjem tržišta i konkurencije omogućili smo maksimalni povrat za Explore Dubrovnik, uz minimiziranje troškova.

Rezultati online kampanje s ciljem upita na whatsapp

Oglase nije dovoljno samo napraviti kako bi donijeli rezultate. Rezultati definitivno trebaju biti višlji od vrijednosti uloga, a kontinuiranim praćenjem oglasi poslovanju online mogu zaista napraviti veliku razliku.

Zaključak

Kroz ovu kampanju, uspjeli smo uspješno ostvariti ciljeve i izazove s kojima se Explore Dubrovnik suočavao.

Iskoristili smo moć internet oglašavanjamarketinga na društvenim mrežama kako bismo usmjerenim  aktivnostima došli do idealne ciljane skupine i maksimalno povećali online vidljivost.

Uvođenjem komunikacije putem WhatsAppa osigurali smo brz i učinkovit način komunikacije s potencijalnim klijentima, što je rezultiralo povećanjem broja rezervacija.

U samo tri mjeseca uspjeli smo gotovo popuniti sezonu za Explore Dubrovnik, osiguravši maksimalni povrat uz minimiziranje troškova.

Savjet

Ako je vašem poslovanju potreban savjet za postizanje bolje rezultate, pogledajte vodič za oglašavanje na Facebooku ili nas kontaktirajte.