O klijentu
Optika Babić, jedno je od onih imena koje u svijetu optike nosi težinu – s dugom tradicijom, snažnim lokalnim povjerenjem i reputacijom kvalitete.
Poznati su po preciznoj i stručnoj usluzi, vrhunskoj ponudi dioptrijskih i sunčanih naočala te posvećenosti svakom kupcu.
Upravo ta kombinacija stručnosti i osobnog pristupa bila nam je nit vodilja pri izradi fotografskog sadržaja.
Optika Babić neprestano prati trendove, osluškuje potrebe svojih kupaca i u skladu s tim oblikuje asortiman, koji uključuje pažljivo odabrane dioptrijske i sunčane naočale renomiranih svjetskih brendova.
Osim bogate ponude naočala i vrhunskih ZEISS leća, posebnu pažnju posvećuju kvaliteti pregleda vida, koju obavljaju uz pomoć najsuvremenije ZEISS tehnologije.
Od klasičnih, suptilnih modela, sve do trendi, izražajnih okvira – ponuda je raznolika, ali uvijek kvalitetna.
Ono što iskustvo kupovine u optici Babić čini zaista potpunim su njihovi djelatnici: educirani, stručni i uvijek spremni pružiti savjet i pomoć, uz toplinu i profesionalnost na koju se kupci s povjerenjem vraćaju.
Cilj
Za Optiku Babić, osmislili smo i proveli sveobuhvatno brendiranje – od osvježenog vizualnog identiteta do fotografija koje jasno komuniciraju vrijednosti i ponudu brenda.
Fotografiranje je uključivalo prostor optike, dočaralo raznovrsnost ponude naočala, s naglaskom na stil, funkcionalnost i eleganciju.
Fotografirali smo nekoliko ženskih modela različitog izgleda, kako bismo postigli kontrastnost publike, pokazali da je sadržaj ponude optike Babić šarolik i da svatko može pronaći okvire u svom stilu.
Cilj nam je bio stvoriti sadržaj koji će biti dosljedan novom vizualnom identitetu, ali i dovoljno raznolik da prikaže koliko je ponuda u Optici Babić široka i inkluzivna.
Detalji projekta
Kroz objektiv smo zabilježili pažljivo odabrane detalje interijera te različite modele naočala, sunčanih i dioptrijskih, s naglaskom na popularne brendove i klasične komade.
Svaki kadar nosi jasnu poruku da u Optici Babić svatko može pronaći “svoj” par – onaj koji pristaje osobnosti, stilu i potrebama.
Uz fotografije, pripremili smo i video materijal za potrebe društvenih mreža, kao i UGC sadržaj.
Ovi dinamični isječci dodatno oživljavaju atmosferu optike, predstavljaju ponudu na zanimljiv način te pomažu u izgradnji prepoznatljivosti brenda u digitalnom prostoru.
Fotografiranje za optiku Babić, provedeno je na više lokacija – u njihovoj radnji, u našem foto studiju te na osječkim ulicama, kako bismo dobili što više raznovrsnog sadržaja, dočarali urbanost i eleganciju te pokrili potrebe društvenih mreža, kao i potrebe oglašavanja.
Fotografije prate stil i boje novog brend identiteta.
Vizualna priča
Naš pristup ovoj suradnji bio je više od tehničke realizacije – cilj nam je bio vizualno ispričati priču Optike Babić, brenda koji godinama njeguje kvalitetu, povjerenje i osobni pristup.
Novi sadržaj sada daje svjež, profesionalan okvir toj priči i spreman je podići brend na novu razinu medijske vidljivosti.
Krajnji cilj ove suradnje bio je stvaranje sadržaja koji vizualno i emotivno prati ono što Optika Babić svakodnevno živi – kvalitetu, stručnost i osjećaj da ste u sigurnim rukama. I vjerujemo da smo upravo to i postigli.
Pretplatite se na Newsletter.
Budite u toku s novostima.
Pretplatite se na Newsletter.
Hvala što ste se pratplatili na naš newsletter.