LinkedIn prospecting

Učinkovito do novih kupaca i klijenata putem LinkedIn B2B alata.

Što je LinkedIn prospecting?

LinkedIn prospecting je marketinška aktivnost identifikacije potencijalnih klijenata ili kupaca koji su zainteresirani za vašu uslugu ili proizvod.

Aktivnost prospectinga može uključivati e-mail kampanje, automatizaciju prodajnog procesa na društvenim mrežama, hladne pozive te umrežavanje.

Osim direktne prodaje, putem prospectinga možete proširiti poznanstava, poslovne prilike te suradnji i širiti network.

traženje kupaca ili klijenata na linkedinu

Naš proces

1. 1. Definiranje ciljeva
2. 2. Identifikacija ciljane publike
3. 3. Definiranje prodajne persone i kreiranje materijala
4. 4. Start kampanje
5. 5. Analitika i optimizacija

Slušamo vaše izazove i definiramo ciljeve koje želite postći.

Analiziramo idealnu publiku i kupce za vaše proizvode ili usluge.

Postavljamo prodajni profil kao centar komunikacije s vašom publikom. Naš tim kreira sve potrebne grafičke materijale.

Pokrećemo kampanje s prethodno definiranim ciljevima.

Analiziramo i optimiziramo procese na dnevnoj bazi.

Za koga je namijenjena ova usluga?

  • Vlasnicima kompanija
  • Prodajnim timovima
  • Rekruterima
  • Marketing agencijama

 

Ukratko, za bilo koje firmu koja ima B2B ciljeve.

automatizirane kampanje namjerene za prodaju i recruitment

Često postavljena pitanja

  • Što mi treba da započnemo ovaj proces?

    Treba vam aktivan LinkedIn profil, osobe koje su zadužene za prodaju u vašem poslovanju.
  • Što je LinkedIn prospecting?

    LinkedIn prospecting je indentifikacija i kvalifikacija potencijalnih kupaca ili klijenta (prospects), koji odgovaraju vašem idealnom profilu klijenta.
  • Koji je cilj prospectinga na LinkedIn-u?

    Cilj je stvoriti popis potencijalnih kupaca koji bi mogli biti zainteresirani za vaše usluge ili proizvode.
  • Što je fokus lead generationa?

    Fokus lead generationa je pretvaranje potencijalnih kupaca u leadove, odnosno osobe koje su pokazale interes u vaš brend, proizvod ili uslugu.
  • Koji je cilj lead generationa?

    Cilj je prikupiti kontakt informacije (mail, telefon) i započeti komunikaciju s leadovima.
iQ - organization logo
Postavke kolačića

Kako bismo vam ponudili najbolje iskustvo, na našim web stranicama koristimo kolačiće, kolačiće trećih strana, usluge web analize i dodatke za društvene mreže. Kolačići omogućuju web stranicama da u preglednik zabilježe, ili iz njega dohvate, podatak o posjeti toj web stranici. Ti podaci mogu biti o vama, vašim preferencama, vašem uređaju ili mogu omogućiti da web stranice rade na ispravan način. Tim podacima vas se uglavnom ne može izravno identificirati. Informacije o načinu na koji upotrebljavate naše web stranice dijelimo s partnerima za društvene mreže, oglašavanje i analitiku.

Poštujemo vaše pravo na izbor i zaštitu osobnih podataka, te postavkama kolačića možete upravljati klikom na dolje navedene kategorije i neke vrste kolačića isključiti. Postavke kolačića možete i naknadno promijeniti u bilo kojem trenutku. U slučaju da ne prihvatite određene vrste kolačića, usluge i funkcionalnosti koje nudimo na našim web stranicama mogu biti ograničene, te isto može utjecati na vaše korisničko iskustvo. Prihvaćanjem kolačića nam pomažete da poboljšamo i analiziramo naše web stranice i da vam ponudimo prikladan sadržaj i ponude.

Više informacija na Kolačići