TikTok oglašavanje

Povećajte povrat uloženog u oglašavanje (ROAS) i smanjite cijenu po akviziciji (CPA) na najbrže rastućoj društvenoj mreži. Naš tim stručnjaka za TikTok oglašavanje iskoristit će snagu autentičnog sadržaja kako bi vaši oglasi postigli maksimalan doseg i utjecaj.

Zašto se oglašaavati na TikToku?

TikTok oglašavanje pruža efikasan način rasta i ostvarenja poslovnih ciljeva za sve brendove uz konkurentan CPM i specifično ciljanje publike.

Putem oglašavanja na TikToku možete:

  • Ostvariti prodajne rezultate: Dođite do novih kupaca i unaprijedite prodaju.
  • Generiranje leadova: Kroz napredan sustav za lead gen, dođite do kupaca.
  • Privući nove kupce: Pretvorite korisnike koje gledaju vaš sadržaj u kupce.
  • Unaprijediti konverzije: Mjerite rezultate i optimizirajte konverzije.
agencija za tiktok oglašavanje

Vrste TikTok oglasa

  • TikTo video oglasi
  • Spark oglasi
  • TopView
  • Slike
  • Carousel
  • Play oglas
  • Video Shopping oglas
  • Branded efekt

Naša prednost

Kao agencija za digitalni marketing, naš “core business” je kreiranje kvalitetnog sadržaja.
Naš video tim osmišlja i producira materijale za oglase, a naš tim za oglašavanje osigurava da oglasi dođu do prave publike i šire svijest o brendu te vraćaju povrat investicije (ROI).

influencer tiktok oglasi

Potpuna podrška marketingu

1. Strategija
2. Produkcija
3. Postprodukcija
4. Oglašavanje i optimizacija

Identificiramo vašu ciljanu publiku, “unique selling point”, analiziramo vaše kompetitore i proaktivno sugeriramo strategiju oglašavanja.

Naš dizajn i video tim nudi kreativna rješenja uz A/B oglasa za testiranje.

Osim produkcije, radimo na obradi vaših materijala.

Kada radimo oglašavanje, postavljamo CPA ciljeve i optimiziramo oglase za još bolje rezultate.

Često postavljena pitanja

  • Zašto koristiti TikTok oglase?

    TikTok je postao nezaobilazna platforma za oglašavanje, posebno ako želite doprijeti do mlađe i izrazito angažirane publike. S preko milijardu korisnika diljem svijeta, pruža ogroman potencijal za dosezanje velikog broja ljudi i širenje svijesti o vašem brendu. Osim širokog dosega, TikTok omogućuje i visok stupanj kreativnosti i autentičnosti u oglašavanju. To znači da možete kreirati oglase koji će se istaknuti i zaista privući pažnju korisnika, a uz to i precizno ciljati svoju idealnu publiku. Uz detaljne analitike, možete pratiti uspješnost svojih kampanja i prilagoditi strategiju za postizanje optimalnih rezultata.
  • Kako mogu ciljati specifične publike na TikToku?

    TikTok platforma za oglašavanje nudi mogućnosti ciljanja specifičnih publika putem: lokacije, interesa, godina, uređaja, interakcija i ponašanja.
  • Trebam li koristiti Facebook ili TikTok oglase?

    Obaje platforme mogu stvoriti rezultate za vaše poslovanje. Nema točnog odgovora, a ovisi o vašim ciljevima, publici i izazovima.