U današnje vrijeme ukoliko nemate vlastitu web stranicu, kao da ne postojite. Izrađujemo vrhunske i moderne web stranice, usklađene s današnjim trendovima, kao i s vašim potrebama i željama.
Naš pristup kada je u pitanju izrada web stranice ide iznad osnovne prisutnosti na mreži. Umjesto toga, fokusiramo se na stvaranje digitalnih prostora koji ne samo da prate aktualne estetske i tehnološke trendove, već i duboko odražavaju identitet i ciljeve naših klijenata. Svaka web stranica koju stvaramo rezultat je pažljive suradnje s klijentima kako bismo razumjeli njihov brend, ciljnu publiku i jedinstvene potrebe.
Naš tim stručnjaka posvećen je upotrebi najnovijih tehnologija i inovativnih dizajnerskih rješenja kako bismo osigurali da svaka web stranica ne samo da vizualno oduševljava, već i pruža iznimno korisničko web iskustvo. Funkcionalnost, brzina učitavanja, prilagodljivost na mobilnim uređajima i SEO optimizacija čine sastavne dijelove našeg pristupa izradi web stranic
Web stranica centralno je mjesto vašeg online poslovanja, ali vrlo često i poslovanja općenito. Ona je centralna točka gdje se vaši postojeći i potencijalni kupci informiraju o vašim proizvodima i uslugama. Još važnije, često je upravo web stranica mjesto gdje se zapravo odvija prodaja.
Web stranica vaša je online poslovnica, otvorena svaki dan u periodu 0-24 h, u svakom trenutku, bez troška zaposlenika, stoga je ona logična i vrlo isplativa investicija. Kao što biste htjeli da i vaš ured ili fizička poslovnica budu lijepo i kvalitetno opremljeni i uređeni da se vaši klijenti u njima osjećaju dobrodošlo i ugodno, tako i vaša web stranica treba biti dizajnirana, izrađena i optimizirana.
Putem stranice jačate svoj kredibilitet, educirate ga, promovirate svoje usluge i proizvode te generirate interes za njima, što dovodi do povećanja prodaje i rasta vašeg poslovanja.
Izrada web stranice proces je koji zahtijeva puno detalja, koncentracije i znanja kako bi ona bila kvalitetna i zadovoljila sve kriterije, i tehničke i sadržajne, odnosno kako bi korisnicima pružila što bolje korisničko iskustvo.
Zašto dizajnirati web stranicu za marketing?
Prvi dojam
Korisničko iskustvo (UI/UX)
Povećava konverzije
Brza učitavanja stranica
Optimizacija za mobilne uređaje
Konzistentnost brenda
Analitika i praćenje
Radimo za vas jedinstvene, kvalitetne i responzivne web stranice potpuno prema vašim potrebama, brendu, vizualnom identitetu i poslovanju. Web stranica koju vam isporučimo s tehničke strane će biti maksimalno optimizirana te prilagođena na način da, jednom kad je završena, možete sami brzo i jednostavno postavljati i uklanjati sadržaj s nje.
Važno je da se vaša web stranica može kvalitetno i potpuno prikazati na svim uređajima te da brzina učitavanja bude što veća, odnosno da i kod i sadržaj stranice budu maksimalno optimizirani.
U našu uslugu uključen je i dizajn web stranice, ako već nemate svoj web dizajn koji želite da pretvorimo u stvarnu web stranicu.
Svaka web stranica mora zadovoljiti mnoge kriterije da bi bila funkcionalna i učinkovita, a naš tim odlično se snalazi u tim vodama, stoga ste s nama u sigurnim rukama. Mi smo vaš pouzdani partner za izradu web stranica.
Izrada web stranice za marketinške svrhe zahtijeva pažljiv pristup kako bi se osiguralo da stranica privlači posjetitelje, potiče konverzije i podržava marketinške ciljeve. Evo nekoliko ključnih koraka i smjernica:
Prije nego što krenete u dizajn, jasno definirajte svoje marketinške ciljeve. Hoćete li prodavati proizvode, prikupljati e-adrese, promovirati usluge ili nešto drugo? Ciljevi će utjecati na strukturu i elemente vaše web stranice.
Razumijevanje vaše ciljne publike ključno je za prilagodbu dizajna. Identificirajte karakteristike vaših potencijalnih korisnika kako biste stvorili sadržaj i dizajn koji će ih privući.
Osigurajte da vaša web stranica bude prilagođena za različite uređaje, uključujući mobilne telefone i tablete. Mobilna optimizacija ključna je ne samo za korisničko iskustvo već i za SEO.
Dizajnirajte intuitivnu navigaciju kako bi posjetitelji lako mogli pronaći informacije. Ključne stranice ili akcije trebale bi biti lako dostupne i prepoznatljive.
Postavite jasne pozive na akciju koji potiču posjetitelje da poduzmu željene korake, poput kupnje, ispunjavanja obrasca ili preuzimanja resursa. Ovdje se možete povezati s društvenim mrežama kao što su Facebook ili Instagram kako bi povezali iskustvo. Ovo sve je, naravno, ovisno o vašim potrebama.
Optimizirajte brzinu učitavanja web stranice jer brže učitavanje poboljšava korisničko iskustvo i utječe na rangiranje u tražilicama. Stranice koje nisu optimizirane kradu posjetiteljima vrijeme i uništavaju strpljenje.
Uskladite dizajn web stranice s vizualnim identitetom vašeg brenda kako biste stvorili konzistentan dojam. To uključuje korištenje boja, fontova i logotipa koji odražavaju vaš brend.
Osigurajte da je sadržaj relevantan, informativan i lako čitljiv. Kvalitetan sadržaj igra ključnu ulogu u angažiranju posjetitelja.
Provedite testiranja korisničkog iskustva kako biste identificirali eventualne probleme ili prepreke koje posjetitelji mogu imati na stranici.
Integrirajte alate za analizu kako biste pratili ponašanje posjetitelja na web stranici. Analitika pruža važne informacije koje vam pomažu prilagoditi i poboljšati svoj marketinški pristup.
Surađivanje s profesionalnim dizajnerom ili web agencijom također može biti korisno kako biste osigurali da vaša web stranica zadovoljava najviše standarde u dizajnu i funkcionalnosti.