O klijentu
Physioverse Academy je moderna obrazovna ustanova specijalizirana za područja fizioterapije, kineziologije i medicine.
Nastala kao logičan nastavak uspješnog rada Ad Sacrum klinike, akademija je osnovana s ciljem pružanja vrhunskog obrazovanja i stručne edukacije za sve koji žele unaprijediti svoje znanje i vještine u području zdravstvene rehabilitacije.
Physioverse nudi širok spektar edukacija, uključujući specijalizirane tečajeve, radionice i certifikacijske programe iz manuelne terapije, kineziterapije, sportske rehabilitacije i suvremenih terapeutskih metoda.
Zahvaljujući predavačima s dugogodišnjim iskustvom i kontinuiranom edukacijom, Physioverse Academy postavlja visoke standarde u stručnom usavršavanju.
Njihov pristup temelji se na kombinaciji teorijskog znanja i praktične primjene, omogućujući polaznicima stjecanje konkretnih vještina uz korištenje najnovijih tehnologija i metoda.
Bez obzira radi li se o mladim stručnjacima koji tek započinju svoju karijeru ili iskusnim terapeutima koji žele proširiti svoje kompetencije, Physioverse Academy pruža edukacijska rješenja prilagođena specifičnim potrebama svakog pojedinca.
S modernim prostorima, vrhunskom opremom i programima koji prate najnovije trendove u industriji, Physioverse Academy se pozicionirala kao vodeća obrazovna institucija za sve koji žele ostvariti izvrsnost u području rehabilitacije, tjelesne pripreme i zdravstvene skrbi.
Ciljevi i izazovi
Preuzimajući vođenje oglašavanja na Meta platformama, glavni cilj bio je povećanje broja prijava na edukacije koje se organiziraju na više tržišta, uključujući Hrvatsku, Sloveniju, Srbiju, Makedoniju i Bosnu i Hercegovinu.
Važno je napomenuti da je brand najpoznatiji u svojoj sferi u Hrvatskoj, što omogućava lakšu i bržu konverziju, budući da je tržište već upoznato s njihovim uslugama i reputacijom.
Međutim, izazov je bio probiti se na strana tržišta, gdje je konkurencija veća i gdje je brand još uvijek u fazi izgradnje prepoznatljivosti.
Kako bi se postigao uspjeh na tim tržištima, bilo je nužno usmjeriti oglašivačke napore na strategije koje će povećati vidljivost i angažman na svakom od tih tržišta, uz istovremeno jačanje brand awarenessa izvan Hrvatske.
Rezultati
Na početku su provjerene postavke kampanja i uspješnost praćenja kako bismo bili sigurni da na raspolaganju imamo najtočnije informacije koje su glavna podloga za uspješnu optimizaciju.
S obzirom na to da je cilj oglašavanja povećanje leadova (prijava na edukacije) trenutne Conversion kampanje, koje su uspješnije za oglašavanje web shopova, zamijenjene su Lead kampanjama, kojima je glavni cilj povećanje upita.
Zadržali smo Traffic kampanje kako bi povećali obujam posjeta na web stranici i tako upoznali korisnike s dostupnim edukacijama. Upravo ta promjena iz Conversion u Lead kampanje je dovela do velikog rasta broja prijava.
Prikaz kretanja ulaganja i broja prijava od preuzimanja u rujnu pa do sada.
Ukupno
Mjesec | Ulaganje | Rast/Pad | Broj prijava | Rast |
---|---|---|---|---|
Rujan 2024 | €1,266.29 | 11 | ||
Listopad 2024 | €1,342.52 | 6.02% | 50 | 354.55% |
Studeni 2024 | €2,616.38 | 94.89% | 145 | 190% |
Prosinac 2024 | €3,349.31 | 28.01% | 95 | 34.48% |
Siječanj 2025 | €5,129.34 | 53.15% | 136 | 43.16% |
HR
mjesec | ulaganje | rast/pad | broj prijava | rast/pad |
---|---|---|---|---|
rujan 2024 | €402.31 | 5 | ||
listopad 2024 | €550.35 | 36.80% | 18 | 260% |
studeni 2024 | €1,208.42 | 119.57% | 58 | 222.22% |
prosinac 2024 | €1,036.92 | 14.19% | 29 | 50% |
siječanj 2025 | €1,618.34 | 56.07% | 52 | 79.31% |
Napomena: Tijekom prosinca bio je veći fokus na nova tržišta jer se počelo raditi na brand awarenessu zbog čega je broj konverzija nije pratio prethodni tempo.
Jedan od najvažnijih razloga uspjeha je pravovremeno izvještavanje o zabilježenim rezultatima od strane klijenta što omogućava i prilagodbu kampanja, oglasa, publike i proračuna kako bi se izvukao maksimalni uspjeh iz kampanja.
Pretplatite se na Newsletter.
Budite u toku s novostima.
Pretplatite se na Newsletter.
Hvala što ste se pratplatili na naš newsletter.