O klijentu
The Global Wine and Spirits Competition (GWSC) je prestižno međunarodno natjecanje koje ocjenjuje i nagrađuje izvrsnost u proizvodnji vina i žestokih pića.
Namijenjeno je destilerijama i proizvođačima koji žele objektivnu procjenu kvalitete svojih proizvoda. Cilj natjecanja je promijeniti način na koji se vina i žestoka pića vrednuju i ocjenjuju, te istaknuti one proizvode koji dosežu najviše standarde.
GWSC nagrada simbolizira izvrsnost i globalno priznanje, a sudjelovanje u natjecanju omogućuje proizvođačima da se izdvoje na tržištu i potvrde kvalitetu svojih proizvoda.
Proizvodi se ocjenjuju unutar specifičnih kategorija, a o pobjednicima odlučuje međunarodni žiri licenciranih stručnjaka.
Ciljevi i izazovi
Cilj redizajna logotipa i zahtjeva klijenta bio je modernizirati identitet GWSC-a, istovremeno zadržavajući srž brenda koja odražava tradiciju, kvalitetu i globalni ugled. Prema riječima klijenta – htio je u postojeći logotip dodati “više storytelling i karaktera”.
Cilj nam je bio pružiti svjež, prepoznatljiv izgled koji komunicira izvrsnost i stručnost u ocjenjivanju vina i žestokih pića. Izazov je bio zadržati povezanost s dugogodišnjom tradicijom, dok istovremeno donosimo suvremen, elegantan izgled koji odgovara prestižu i globalnoj reputaciji GWSC-a.
Realizacija projekta
U procesu logo dizajna, poseban naglasak stavljen je na simbole koji prenose ključne vrijednosti GWSC-a. Centralni elementi dizajna su: čaša za vino u sredini logotipa te druga, manja čaša za žestoko piće – koji su primarni proizvodi ovog natjecanja.
Drugi elementi logotipa simboliziraju korijene, temelje i tradiciju, dok zrake predstavljaju izvrsnost koja iz GWSC-a zrači u cijeli svijet.
Zračenja ne samo da reflektiraju svjetlost i prestiž, već ističu i kvalitetu ocjenjivanja. Global segment vizualnog identiteta prikazan je kroz okvir u obliku slova “G”, koji simbolizira globalni karakter natjecanja, stvarajući osjećaj povezanosti i utjecaja na međunarodnoj razini.
Ovi simboli zajedno grade vizualnu priču o tradiciji, izvrsnosti i globalnoj prisutnosti.
Završni rezultat
Konačni rezultat je elegantan, moderniziran logotip koji zadržava temeljne vrijednosti GWSC-a – izvrsnost, tradiciju i globalnu prepoznatljivost.
Novi vizualni identitet tvrtke osigurava brendu jaču prepoznatljivost i osjećaj prestiža, dok inovativni dizajn omogućuje da se logotip ističe u svim digitalnim i tiskanima materijalima.
Ovaj redizajn pruža GWSC-u moderan identitet koji je savršeno usklađen s njegovom globalnom reputacijom i visokim standardima u industriji.
Pretplatite se na Newsletter.
Budite u toku s novostima.
Pretplatite se na Newsletter.
Hvala što ste se pratplatili na naš newsletter.