Kako kontaktirati Facebook podršku

  • 21. 06. 2025.
  • čitanja

Facebook je nezaobilazan alat za povezivanje, dijeljenje sadržaja i vođenje poslovanja. No, što učiniti kada naiđete na problem poput blokiranog računa, hakiranja ili tehničke poteškoće?

kanali komunikacije s Facebook korisničkom službom

Mnogi korisnici nisu svjesni kako pristupiti Facebook podršci, što može dodatno povećati frustraciju.

Iako Facebook nema tradicionalan korisnički servis s telefonskim brojem, platforma nudi nekoliko alata i opcija za rješavanje problema.

U ovom vodiču detaljno ćemo objasniti sve dostupne načine kako stupiti u kontakt s Facebook podrškom, uključujući prijavu problema, korištenje obrazaca i pristup specijaliziranim uslugama za poslovne korisnike.

Bez obzira na vrstu problema, pronaći ćete korake koji će vam pomoći da brzo i učinkovito dođete do rješenja.

Zašto kontaktirati Facebook podršku

Facebook je jedna od najpopularnijih platformi na svijetu, ali čak i najstabilnije tehnološke usluge ponekad nailaze na probleme.

Situacije u kojima je potrebno kontaktirati Facebook podršku mogu biti raznolike, a svaka od njih može značajno utjecati na vaše iskustvo korištenja platforme.

Najčešći razlozi za kontakt s Facebook podrškom uključuju:

Onemogućen ili blokiran račun

onemogućeni korisnički račun

Vaš račun može biti privremeno ili trajno onemogućen zbog kršenja pravila zajednice ili tehničke greške.

Hakirani račun

Ako sumnjate da je netko neovlašteno pristupio vašem računu, važno je što prije prijaviti problem i zaštititi svoje podatke.

Problemi s prijavom

Može se dogoditi da ne možete pristupiti računu zbog zaboravljene lozinke, tehničkog problema ili blokade.

Problemi s privatnošću i sigurnošću

Možete prijaviti sumnjive aktivnosti, povrede privatnosti ili neovlaštenu uporabu vaših fotografija i podataka.

Prijava neprimjerenog sadržaja

prijava neprikladnog sadržaja

Ako naiđete na uvredljiv, lažan ili neprikladan sadržaj, možete ga prijaviti kako biste zaštitili sebe i druge korisnike.

Podrška za poslovne korisnike

tehnička podrška za poslovne korisnike

Ako koristite Facebook za oglase, upravljanje stranicama ili trgovinu, podrška može pomoći u rješavanju tehničkih problema ili optimizaciji kampanja.

Bez obzira na razlog, kontaktiranje Facebook podrške ključno je kako biste osigurali sigurno i ugodno korištenje platforme, bilo za osobne ili poslovne svrhe.

Srećom, Facebook nudi razne alate i opcije za rješavanje problema, a u nastavku ćete pronaći korak-po-korak upute za svaki slučaj.

Trebate pomoć s Facebook oglasima?

Naš tim stručnjaka omogućuje vam nesmetano oglašavanje i maksimalan povrat ulaganja.

  • Precizno targetiranje – dosegnite pravu publiku i povećajte konverzije
  • Optimizacija budžeta – smanjite troškove i povećajte povrat ulaganja
  • Kontinuirano praćenje i prilagodba – osigurajte dugoročni rast i stabilne rezultate

Kontakt

Kako kontaktirati za pomoć na Facebooku

1. Koristite Centar za pomoć

Facebookov Centar za pomoć sadrži opsežan popis odgovora na najčešća pitanja i detaljne upute za rješavanje različitih problema na platformi. Bez obzira na to imate li problem s prijavom, objavama, privatnošću, sigurnosnim postavkama ili čak hakiranim računom, ovo je prvo mjesto na kojem trebate potražiti rješenje.

Kako pristupiti Centru za pomoć:

Posjetite https://www.facebook.com/help.

Upotrijebite tražilicu na stranici kako biste unijeli ključne riječi povezane s vašim problemom (npr. “problem s prijavom” ili “kako oporaviti račun”).

Pročitajte ponuđene članke koji detaljno opisuju postupak rješavanja problema.

Napomena: Centar za pomoć je jednostavan za korištenje, ali ako ne pronađete željene informacije, pokušajte koristiti druge opcije u nastavku.

2. Prijava problema

facebook problem

Ako se problem ne može riješiti putem Centra za pomoć, Facebook omogućuje prijavu specifičnih problema izravno kroz aplikaciju ili web-stranicu. To može uključivati tehničke greške, prijavu sadržaja koji krši pravila zajednice ili prijavu neovlaštenog pristupa računu.

Kako prijaviti problem:

Otvorite Facebook na računalu ili u mobilnoj aplikaciji.

Kliknite na ikonu ? (nalazi se u gornjem desnom kutu na webu ili u izborniku aplikacije, označena kao “Pomoć i podrška”).

Odaberite opciju Prijavi problem.

Izaberite odgovarajuću kategoriju za vaš problem (npr. “Nešto ne radi” ili “Prijavi povredu pravila”).

Detaljno opišite situaciju, uključujući što ste pokušali i što nije uspjelo.

Ako je moguće, priložite snimku zaslona kako biste olakšali timu podrške razumijevanje problema.

Napomena: Prijavljeni problemi obično nemaju izravan odgovor, ali Facebook koristi te prijave kako bi poboljšao platformu i potencijalno riješio vaš problem.

3. Podrška za blokirane račune

nemogucnost prijave na facebook

Ako je vaš Facebook račun blokiran (onemogućen), to može biti zbog kršenja pravila zajednice ili sigurnosnih problema. U tom slučaju, morat ćete podnijeti zahtjev za pregled blokade računa.

Što učiniti ako vam je račun blokiran:

Posjetite službeni obrazac za žalbu na blokirani račun na https://www.facebook.com/help/contact/260749603972907.

Unesite tražene podatke, uključujući svoje ime, e-mail adresu povezanu s računom i dodatne informacije o problemu.

Ako je potrebno, priložite dokumente za potvrdu identiteta (npr. osobnu iskaznicu, putovnicu ili vozačku dozvolu).

Pošaljite obrazac i pričekajte odgovor Facebook tima.

Napomena: Obrada zahtjeva može potrajati nekoliko dana, a Facebook nema garanciju da će svaki blokirani račun biti vraćen. Stoga je ključno osigurati da jasno objasnite situaciju i pružite sve tražene podatke.

4. Podrška za poslovne korisnike

Ako koristite Facebook za poslovne svrhe, kao što su oglašavanje, upravljanje stranicama ili vođenje trgovine, možete zatražiti pomoć kroz specijaliziranu podršku za poslovne korisnike.

Kako kontaktirati poslovnu podršku:

Posjetite https://business.facebook.com/help.

Prijavite se na svoj poslovni račun.

U desnom donjem kutu (ili na dnu stranice) potražite opciju za kontaktiranje podrške putem chata.

Opisujte problem detaljno i postavite konkretna pitanja.

Napomena: Opcija Live Chat nije uvijek dostupna, ali kada je aktivna, možete izravno razgovarati s Facebook agentom. Ovo je najbrži način za rješavanje problema vezanih uz oglase ili poslovne stranice.

5. Kontakt putem obrazaca

prijava putem kontakt obrazca

Facebook ima nekoliko specijaliziranih obrazaca za prijavu specifičnih problema. Ovi obrasci omogućuju direktnu komunikaciju s odgovarajućim odjelom Facebook podrške.

Najčešće korišteni obrasci:

Hakirani račun: Ako sumnjate da je vaš račun hakiran ili ugrožen, prijavite to putem sljedećeg linka: https://www.facebook.com/hacked. Ovdje ćete moći resetirati lozinku i poduzeti korake za zaštitu računa.

Prijava kršenja pravila: Ako naiđete na sadržaj koji krši pravila Facebook zajednice (poput govora mržnje, nasilnog sadržaja ili lažnih profila), prijavite ga ovdje: https://www.facebook.com/help/contact/209046679279097.

Kako koristiti obrasce:

Posjetite odgovarajući link za vaš problem.

Unesite sve potrebne podatke (ime, e-mail, opis problema).

Priložite dokaze ako je potrebno (npr. snimke zaslona, dokumente).

Pošaljite obrazac i pričekajte odgovor.

Napomena: Obrada obrazaca može potrajati, stoga budite strpljivi i provjeravajte svoju e-poštu za odgovore.

Zaključak

Facebook podrška pomaže u rješavanju problema poput blokiranih računa, hakiranja i tehničkih poteškoća.

Alati poput Centra za pomoć, obrazaca i Live Chat-a za poslovne korisnike omogućuju brzo pronalaženje rješenja.

Jasno opisivanje problema i strpljenje ključni su za uspješan ishod.

Pretplatite se na Newsletter.

Budite u toku s novostima.


    Pretplatite se na Newsletter.

    Hvala što ste se pratplatili na naš newsletter.

    Amir Kashiba
    Amir Kashiba

    Vlasnik iQ - Agencije

    Amir Kashiba je osnivač i vlasnik iQ – Agencije za Marketing, koju je osnovao 2014. godine u Osijeku. Amir je strastveni obožavatelj marketinga…

    Slične teme