Facebook oglasi (ponegdje se spominju i kao meta oglasi) omogućuju vam da svoje oglase usmjerite prema specifičnoj, targetiranoj publici. Facebook oglašavanje je sve popularnije i sve ih veći broj poduzetnika koristi u svojoj online strategiji, što i ne čudi obzirom na njihov potencijal i rezultate koje mogu donijeti vašem poslovanju i izdići vas iznad vaše konkurencije.
Facebook kao najveća društvena mreža broji više od 2 milijarde aktivnih korisnika mjesečno, dok taj broj u Hrvatskoj iznosi oko 2 milijuna. U prijevodu, Facebook je i dalje mjesto velikog potencijala i mnogobrojnosti publike kojoj možete pristupiti uz pomoć Facebook oglasa.
Jedan od ključnih aspekata oglašavanja na Facebooku je to što se ono svrstava u kategoriju PPC oglašavanja (Pay-Per-Click) oglasa. To znači da se plaćate samo kada korisnik klikne na vaš oglas, što može biti veoma isplativo s obzirom na preciznost ciljanja koju Facebook nudi.
Najveća prednost korištenja upravo oglasa pred klasičnim organskim objavama definitivno je mogućnost preciznog ciljanja vaše ciljane skupine kako biste osigurali da će se vaš oglas prikazati isključivo osobama za koje postoji najveća mogućnost da bi bili zainteresirani za upravo ono što im vi možete ponuditi.
Na taj način moguće je maksimizirati uloženo te kroz mnogo kraći period vremena povratiti svoj ulog za oglase negoli je to slučaj s isključivo organskim objavljivanjem koje vrlo sporo donosi rezultate. Posebice danas kada su gotovo pa svi brendovi na društvenim mrežama i svi pokušavaju doprijeti do svoje idealne publike.
Kako će vam Facebook oglašavanje pomoći?
Doseg vaše ciljane publike
Povećanje svijesti o brandu
Interakcija s publikom
Povećanje prometa na web stranici
Praćenje rezultata
Prilagodljivost kampanja
Prije početka ikakvog rada, prvo ćemo se pozabaviti vašim Facebook Ads računom. Radimo detaljnu analizu trenutnog stanja, pregledavamo prethodno napravljene oglase (u slučaju da ih ima). Na taj način prikupljamo čim više informacija koje nam mogu dati korisne podatke za buduće oglase.
Facebook Ads manager nam dozvoljava detaljan uvid u situaciju u kojoj se vaši oglasi nalaze i na temelju toga možemo točno znati kako vam pomoći.
Postavljamo Facebook Manager te Facebook pixel kako bismo tijekom trajanja oglasnih kampanja imali apsolutno sve relevantne informacije na raspolaganju koji se tiču vaših društvenih mreža, ali i same web stranice.
Na taj način osiguravamo točne i vrlo jasno mjerljive rezultate koji nam omogućuju da se pravovremeno prilagodimo i analiziramo uspješnost svakog postavljenog oglasa zasebno.
Kako bi vaša oglasna kampanja bila što uspješnija, pomno analiziramo vašu konkurenciju kako bismo vidjeli što sve ona radi kako bi se pozicionirala na tržištu. Ova analiza daje nam iznimno korisne informacije koje ćemo iskoristiti da vaše poslovanje postavimo ispred vaše konkurencije, s ciljem da postanete lider na ciljanom tržištu.
Nakon završene analize vašeg Facebook Ads računa te konkurencije, prelazimo na samo definiranje ciljeva oglasa. Postavljaju se KPI odnosno ključni pokazatelji uspješnosti kampanje. Bilo da je cilj povećanje prodaje, broja poslovnih partnera, osiguravanje pozicije na tržištu ili nešto drugo.
Po završetku analize i definiranja Facebook oglasne kampanje, odnosno kampanja; krećemo u ostvarivanje zacrtanih ciljeva.
Optimiziranje i testiranje svake oglasne kampanje iznimno nam je važno i smatramo je neizostavnim dijelom oglašavanja. Kontinuiranim praćenjem postavljenih oglasnih kampanja, u realnom vremenu vidimo kompletnu situaciju.
Zatim se dodatno prilagođavamo i optimiziramo aktivne oglasne kampanje kako bismo postavljeni budžet mogli optimalno iskoristiti te vam omogućiti najbolje moguće rezultate.
Jednako tako pratimo ROI, točnije povrat ulaganja jer je glavni cilj svake oglasne kampanje da vi budete u plusu te da vam se uloženo višestruko vrati.
Uz IQ Agenciju za Digitalni Marketing, ne dobivate samo iskusne stručnjake koji su svoje vještine i iskustvo kroz godine rada doveli do najviše razine i koji će vam pomoći što relevantnije naciljati vaše potencijalne kupce; već dobivate partnera na kojeg se možete osloniti.
Ne samo što se tiče realizacije ciljeva Facebook oglasa, već i savjete vezane uz vaše poslovanje kako biste ga čim prije mogli podići na višu razinu. Osiguravamo vam konkretne rezultate oglasa, a ne samo lajkove na istima.
Kako ništa ne volimo prepuštati slučaju, kontinuiramo učimo i poboljšavamo svoja znanja kako bismo uvijek bili u toku s tržištem i svim promjenama algoritama. Uz to, neprestano testiramo najnovije trendove i metode oglašavanja kako bismo vam mogli pružiti vrhunsku uslugu i ostvarili željene rezultate u najkraćem roku.
Smatramo kako je ovo dužnost svake agencije koja drži do sebe i svojih klijenata te vodimo računa da budemo ukorak s vremenom i spremni na sve nadolazeće promjene. Na taj način možete biti sigurni da ćete dobiti vrhunsku uslugu i još bolji tim stručnjaka.
Brojevi nikada ne lažu te svoj rad i rezultat uvijek potkrepljujemo jasnim i mjerljivim rezultatima. U cilju nam je da oglasi koje radimo za vas pokažu vrhunski performans te da opravdaju svoj ulog u obliku povećanja prodaje za vas, rasta broja poslovnih partnera ili nešto drugo; ovisno koji cilj je potrebno ostvariti.
Naš tim stručnjaka ima duboko razumijevanje Facebook oglašavanja i može vam pomoći u preciznom ciljanju vaše publike. To znači da će vaši oglasi dosegnuti ljude koji su stvarno zainteresirani za vaše proizvode ili usluge.
Osim toga, ako trebate ostale usluge marketinga, stojimo vam na raspolaganju.
Vaš uspjeh je i naš uspjeh. Posvećeni smo postizanju vaših marketinških ciljeva i radimo zajedno s vama kako bismo izgradili dugoročnu suradnju i ostvarili pozitivan ROI (povrat investicije) na Facebook oglašavanju.
Mi smo ponosni što možemo reći da radimo s nekim od najuspješnijih tvrtki u Hrvatskoj. Naši klijenti su širokog spektra, od malih poduzeća do velikih korporacija. Svi oni koriste naše usluge Facebook oglašavanja kako bi povećali svoj doseg, povećali prodaju i poboljšali svoj brand.