Oglašavanje na internetu jedan je od najpopularnijih i najisplativijih načina oglašavanja danas. Putem Internet marketinga dolazite do publike koja vjerojatno ne bi vidjela vašu reklamu, niti posjetila vašu web stranicu klasičnim putevima oglašavanja. Jedan od takvih oblika oglašavanja je PPC ili pay-per-click oglašavanje.
Pay-per-click (PPC) oglašavanje je, kao što ime govori (oglašavanje po kliku), tip oglašavanja u kojemu plaćate oglas samo kada netko klikne na njega i prikazuje se samo ljudima koji su upisali određene ključne riječi. To ga čini izrazito popularnim među oglašivačima jer možete objaviti oglas i ljudi ga mogu vidjeti bez da uložite i centa, sve do onog trenutka kad preko njega netko zapravo ne dođe na vašu web stranicu.
Tražite agenciju za PPC oglašavanje koja će vam pomoći da povećate promet na web stranici i prodaju? Mi smo agencija za digitalni marketing koja se specijalizirala za (PPC) oglašavanje po kliku. Naš tim stručnjaka ima iskustva u radu sa širokim rasponom klijenata, od malih poduzeća do velikih korporacija. Mi možemo pomoći, kreirati i upravljati uspješne PPC kampanjom koja će vam pomoći da postignete svoje poslovne ciljeve.
Postoje brojne prednosti PPC oglašavanja u odnosu na klasično oglašavanje. Ovdje smo ih sveli na četiri generalne kategorije.
Prvenstveno se radi o preciznosti. Možete pokazati oglas točno onim ljudima koji pretražuju vezano za ono što nudite. Tako je jedina publika koju oglas dobiva ciljana publika.
Drugo, informacije. S PPC oglasima dobivate točne informacije o tome koliko ljudi je otvorilo oglas. Znate odmah koliki je ROI (return-on-investment), omjer uloženog i dobivenog. Također dobivate i veći uvid u tip osobe koja otvara vaš oglas.
Treće, fleksibilnost. Jako je lako promijeniti ciljanu publiku (retargeting i remarketing) tako da se možete fokusirati samo na ljude koji su već imali interakciju s vašom stranicom ili proizvodima.
Četvrto, brzina. Od brzine uspostavljanja oglasa, do brzine kojom usmjeravate promet na vašu stranicu, PPC oglasi su najbrži oblik marketinga jer zahtijeva najmanje interakcije da netko klikne na vaš oglas.
Najveće platforme za PPC oglašavanje su Google putem Google Ads koji se pojavljuju na vrhu stranice, Facebook Ads koji se pojavljuju među objavama, oglasi na Instagramu, Twitter Ads, Reddit Ads, Linkedin Ads i slično.
Google Ads oglašavanje, prije poznat kao Google AdWords, je najpopularniji od navedenih. Popularnost dolazi iz činjenice da je Google najposjećenija tražilica na internetu. Oglasi ovdje se vežu na ključne riječi vezane uz pretragu te se oglasi pojavljuju na vrhu stranice uz kratki opis o čemu se radi.
Facebook oglasi funkcioniraju praćenjem interesa i podataka ljudi kako bi im se prikazali oglasi koji su direktno povezani za njihove interese i navike. Dodatak ovome je Instagram koji je dio Mete kao i Facebook i dio je Facebook Ads sustava.
PPC oglasi su efektivni jer usmjeravaju vašu ciljanu publiku na vaš sadržaj i na vaše proizvode. Njihovu uspješnost možete povećati ako odaberete pravi kanal za svoje potencijalne kupce. Ako želite precizirati publiku na osnovu profesionalnosti onda birate LinkedIn, ako želite na osnovu interesa onda Reddit. Ako potencijalne kupce želite zainteresirati za stvari vezane uz modu i dizajn onda ćete odabrati Pinterest. Postoji nebrojeno puno stranica na kojima možete pokrenuti uspješnu PPC kampanju.
Kao što smo već spomenuli PPC oglašavanje se koristi za situacije kad proces oglašavanja na televiziji ili putem novina može doći do preširoke publike i koštati previše u odnosu na dobivene rezultate.
Ako je ciljana publika za vaš proizvod manji broj ljudi ili ako želite biti sigurni da će oglas ljudi vidjeti onda birate PPC oglašavanje.
Vjerojatno ste čuli za izraz SEO (search engine optimization) što je tehnika u kojoj se koriste saznanja o Google algoritmu kako bi se određeni rezultati prikazali pri vrhu stranice na Google tražilici. Ovaj proces je izvrstan za dugotrajno povećanje prometa što ne znači da je bolji od PPC oglašavanja.
Da bi se osjetio plod truda kod SEO treba dugo vremena nakon optimiziranja. PPC donosi gotovo trenutne rezultate. Koji će biti korišten bira se ovisno o tome što želimo postići.
Ukoliko se želite odlučiti pokrenuti PPC kampanju ili ako niste sigurni je li PPC ono što vam treba, iQ – agencija za marketing, stoji vam na raspolaganju za konzultacije i stvaranje vizualnog identiteta vaše tvrtke. Kontaktirajte nas putem kontakt forme ili putem telefona: +385998467067
Veselimo se vašem javljanju!