PPC oglašavanje

Oglašavanje na internetu jedan je od najpopularnijih i najisplativijih načina oglašavanja danas. Putem Internet marketinga dolazite do publike koja vjerojatno ne bi vidjela vašu reklamu, niti posjetila vašu web stranicu klasičnim putevima oglašavanja. Jedan od takvih oblika oglašavanja je PPC ili pay-per-click oglašavanje.

Što je PPC oglašavanje?

Pay-per-click (PPC) oglašavanje je, kao što ime govori (oglašavanje po kliku), tip oglašavanja u kojemu plaćate oglas samo kada netko klikne na njega i prikazuje se samo ljudima koji su upisali određene ključne riječi. To ga čini izrazito popularnim među oglašivačima jer možete objaviti oglas i ljudi ga mogu vidjeti bez da uložite i centa, sve do onog trenutka kad preko njega netko zapravo ne dođe na vašu web stranicu.

Pay-per-click oglašavanje
Prednosti PPC oglašavanja

Što vam PPC oglašavanje nudi?

Postoje brojne prednosti PPC oglašavanja u odnosu na klasično oglašavanje. Ovdje smo ih sveli na četiri generalne kategorije.

Prvenstveno se radi o preciznosti. Možete pokazati oglas točno onim ljudima koji pretražuju vezano za ono što nudite. Tako je jedina publika koju oglas dobiva ciljana publika.

Drugo, informacije. S PPC oglasima dobivate točne informacije o tome koliko ljudi je otvorilo oglas. Znate odmah koliki je ROI (return-on-investment), omjer uloženog i dobivenog. Također dobivate i veći uvid u tip osobe koja otvara vaš oglas.

Treće, fleksibilnost. Jako je lako promijeniti ciljanu publiku (retargeting i remarketing) tako da se možete fokusirati samo na ljude koji su već imali interakciju s vašom stranicom ili proizvodima.

Četvrto, brzina. Od brzine uspostavljanja oglasa, do brzine kojom usmjeravate promet na vašu stranicu, PPC oglasi su najbrži oblik marketinga jer zahtijeva najmanje interakcije da netko klikne na vaš oglas.

Gdje koristiti PPC oglašavanje?

Najveće platforme za PPC oglašavanje su Google putem Google Ads koji se pojavljuju na vrhu stranice, Facebook Ads koji se pojavljuju među objavama, oglasi na Instagramu, Twitter Ads, Reddit Ads, Linkedin Ads i slično.

Google Ads oglašavanje, prije poznat kao Google AdWords, je najpopularniji od navedenih. Popularnost dolazi iz činjenice da je Google najposjećenija tražilica na internetu. Oglasi ovdje se vežu na ključne riječi vezane uz pretragu te se oglasi pojavljuju na vrhu stranice uz kratki opis o čemu se radi.

Facebook oglasi funkcioniraju praćenjem interesa i podataka ljudi kako bi im se prikazali oglasi koji su direktno povezani za njihove interese i navike. Dodatak ovome je Instagram koji je dio Mete kao i Facebook i dio je Facebook Ads sustava.

PPC oglasi su efektivni jer usmjeravaju vašu ciljanu publiku na vaš sadržaj i na vaše proizvode. Njihovu uspješnost možete povećati ako odaberete pravi kanal za svoje potencijalne kupce. Ako želite precizirati publiku na osnovu profesionalnosti onda birate LinkedIn, ako želite na osnovu interesa onda Reddit. Ako potencijalne kupce želite zainteresirati za stvari vezane uz modu i dizajn onda ćete odabrati Pinterest. Postoji nebrojeno puno stranica na kojima možete pokrenuti uspješnu PPC kampanju.

Platforme za PPC oglašavanje

PPC vs klasično oglašavanje

Kao što smo već spomenuli PPC oglašavanje se koristi za situacije kad proces oglašavanja na televiziji ili putem novina može doći do preširoke publike i koštati previše u odnosu na dobivene rezultate.

Ako je ciljana publika za vaš proizvod manji broj ljudi ili ako želite biti sigurni da će oglas ljudi vidjeti onda birate PPC oglašavanje.

PPC vs SEO

Vjerojatno ste čuli za izraz SEO (search engine optimization) što je tehnika u kojoj se koriste saznanja o Google algoritmu kako bi se određeni rezultati prikazali pri vrhu stranice na Google tražilici. Ovaj proces je izvrstan za dugotrajno povećanje prometa što ne znači da je bolji od PPC oglašavanja.

Da bi se osjetio plod truda kod SEO treba dugo vremena nakon optimiziranja. PPC donosi gotovo trenutne rezultate. Koji će biti korišten bira se ovisno o tome što želimo postići.

pay-per-click-vs-seo

Kontaktirajte nas

Ukoliko se želite odlučiti pokrenuti PPC kampanju ili ako niste sigurni je li PPC ono što vam treba, iQ – agencija za marketing, stoji vam na raspolaganju za konzultacije i stvaranje vizualnog identiteta vaše tvrtke. Kontaktirajte nas putem kontakt forme ili putem telefona: +385998467067

Veselimo se vašem javljanju!






    Potvrđujem da sam upoznat/a s GDPR-om i Vašim pravilima privatnosti i zaštite osobnih podataka te iste prihvaćam!

    Često postavljena pitanja

    • Što je PPC oglašavanje?

      PPC oglašavanje poznatije je kao "Pay Per Click" oglašavanje, odnosno platite po kliku. PPC oglašavanje je model internet marketinga u kojem vi kao oglašivač plaćate tek kada netko klikne na vaš oglas.
    • Kako se određuje cijena klika?

      Cijena klika kod PPC oglašavanje određuje se s obzirom na nekoliko elemenata koji mogu biti:
      1. Vrsta platforme za oglašavanje
      2. Ključne riječi
      3. Vaša publika
      4. Odabrana cijena klika unutar sustava
    • Gdje koristiti PPC oglašavanje?

      Najčešće se PPC oglašavanje koristi za Facebook Ads, Instagram Ads te Google Ads.