Dizajn jelovnika za Factory Food

dizajn menia za restoran

O klijentu

Factory Foods (ili jednostavno Factory) je inovativni lanac restorana sa sjedištem u Lepoglavi, osmišljen kao fast food koncept koji spaja industrijski dizajn s retro američkom estetikom druge polovice 20. stoljeća.

Riječ je o našim poznatim klijentima za koje smo sa zadovoljstvom radili već dosta ranijih projekata i uvijek se radujemo novim!

Ciljevi i izazovi

Klijent je tražio meni koji će biti u potpunosti usklađen s identitetom restorana – jednostavan, funkcionalan i s jasno istaknutim slikama jela i cijenama.

Jelovnik hrane i pića - grafički dizajn

Kako je cijeli identitet restorana snažno inspiriran američkim franšizama i fast food kulturom, odlučili smo primijeniti sličan pristup u dizajnu menija, stvarajući vizualnu povezanost između prostora i ponude.

Jedan od ključnih zahtjeva bio je da se svako jelo nalazi na zasebnom listu menija, čime bi se omogućilo lako ažuriranje sadržaja – bilo da se radi o novim jelima ili privremenim akcijama i promocijama.

Također, meni je trebao biti dvojezičan, s hrvatskim kao primarnim jezikom i engleskim kao prijevodom, što je također bilo važno za međunarodne posjetitelje.

Rješenje

dizajn jelovnika za hranu - factory food p

Koristeći velikodušne fotografije koje čine pozadinu svake stranice, uz dodatak vignette efekta na rubovima i velikih fontova za naglašavanje važnih elemenata svakog jela, stvorili smo atmosferu koja zrači eklektičnim spojem industrijskog dizajna i američke nostalgije.

dizajn pojedinih stranica jelovnika

Font koji smo odabrali bio je onaj iz samog logotipa Factorya, čime smo dodatno ojačali brand i njegov prepoznatljiv vizualni identitet.

Boje koje smo odabrali odgovaraju paleti branda Factory – tople nijanse crvene i narančaste koje potiču apetit i motiviraju goste na narudžbu, stvarajući ugodnu i živahnu atmosferu.

grafički dizajn jelovnika za hranu

Meni je bio strukturiran tako da su pića i prilozi grupirani u blokove od po četiri stavke, dok su specijalni proizvodi, poput ljutih umaka iz suradnje s Volim ljuto brendom, dobili svoje vlastite stranice, ističući njihovu jedinstvenost i kvalitetu.

Rezultat

rezultat dizajna jelovnika

Kao rezultat, klijent je dobio meni od 48 stranica koji je spojio funkcionalnost i estetiku u savršeni balans.

Visokokvalitetne, profesionalne fotografije burgera i kebaba sada nisu samo ukras menija, već pravi vizualni doživljaj.

Cijene i sastojci su jasno i uniformirano prikazani, što omogućava lako snalaženje i brzo naručivanje.

Na kraju, osim što je estetski privlačan, Factoryev meni sada ispunjava i svoju osnovnu funkcionalnu svrhu – informira i inspirira posjetitelje na savršen odabir obroka!

Pretplatite se na Newsletter.

Budite u toku s novostima.


    Pretplatite se na Newsletter.

    Hvala što ste se pratplatili na naš newsletter.