Vođenje društvenih mreža

Prisutnost na društvenim mrežama danas je neophodna za svaki posao. Profesionalno vođenje društvenih mreža uz kreativan sadržaj koji privlači angažman, vašem poslovanju putem digitalnih kanala može donijeti prepoznatljivost, nove klijente i buduće kupce. U 21. stoljeću, velik broj potencijalnih kupaca nalazi se upravo na internetu. Još uvijek nije kasno da dođete do njih. Facebook, Instagram, kao i web stranice, savršene su platforme brojnih alata koji će vam omogućiti da ostvarite svoj pun potencijal te da se predstavite ciljanoj publici. Budite u trendu - približite klijentima svoj posao i brend kroz društvene mreže.

Profesionalno vođenje društvenih mreža

Prilagođavamo strateško vođenje društvenih mreža i poruke vašem brendu, pretvarajući svaku objavu i interakciju u priliku za rast poslovanja.

Stručno vođenje društvenih platformi može izgraditi most između vašeg brenda i ciljane publike, pretvarajući online prisutnost u snažan alat za rast poslovanja.

Svaka objava i interakcija mogu biti prilika za povezivanje s publikom, za izgradnju povjerenja i stvaranje trajnih odnosa. Kroz strateško planiranje, kreativno stvaranje sadržaja i pravovremene interakcije, vaš brend može zasjati na društvenim mrežama, privući nove kupce i potaknuti lojalnost.

Svi znamo važnost prilagodbe novim vremenima – kako biste išli u korak s vremenom i stvorili web prisutnost, ili pak poboljšali postojeće stranice, obratite nam se.

Zamislite svoje poslovanje koje cvjeta na društvenim mrežama, gdje svaki pratitelj postaje vaš lojalni kupac. Upravo je to cilj profesionalnog vođenja društvenih mreža – pretvoriti digitalnu prisutnost u konkretan rast poslovanja.

Izgradite brend na društvenim mrežama

Što je potrebno da biste izgradili vlastiti brend i ostvarili online prisutnost? Postoje brojni faktori koji utječu na uspješno vođenje društvenih mreža i online prisutnosti, kako bi se postigli svi željeni ciljevi.

Najvažniji čimbenik uspješnog vođenja je sadržaj. Sadržaj se sastoji od vizualnih elemenata (fotografije, video, vizuali) te tekstualnih (pisanje tekstova i kvalitetne objave pomoću kojih možete zaintrigirati vašu publiku i buduće klijente).

Ipak, dobar sadržaj neće napraviti puno bez kvalitetne strategije. Iako estetika vodi glavnu riječ, nije jedina koja utječe na uspjeh vaših mreža. Važno je da, osim sadržaja, posvetite vrijeme planiranju vođenja vaše stranice.

Dobra strategija će vam pomoći da se istaknete, stvorite kredibilitet te da razvijete komunikaciju s vašim klijentima. Da Vam se oni onda obrate s povjerenjem.

Naposlijetku, feedback je taj koji određuje uspješnost vaših objava i općenito – neka vam cilj bude zainteresirati svoje pratitelje, kao i pobuditi određene emocije te ih pozvati na interakciju s vašim sadržajem. Kako bi stekli povjerenje, potrebno je da vas vaši budući klijenti vide i čuju.

profesionalno vođenje društvenih mreža
vođenje drušvenih mreža IMC PRIORA - iq agencija
vođenje drušvenih mreža IMC PRIORA - iq agencija

Odabir savršene strategije za društvene mreže

Što je potrebno da vas klijenti zapaze, a što je loše za profil? Koje mreže koristiti, kakve fotografije? Je li objavljivanje na dnevnoj bazi dobra ideja? Kakav sadržaj servirati pratiteljima, a kako ih možete navesti da posjete vaše stranice? Ovo su samo neka od pitanja na koja je potrebno odgovoriti kada je u pitanju strategija i njihovo vođenje.

Ipak, univerzalni recept za vođenje društvenih platformi ne postoji. Da biste ostvarili vidljiv rezultat i da se ono što objavljujete na vaše Instagram i Facebook stranice isplati i dopre do vaše željene publike, potrebna vam je sveobuhvatna analiza poslovanja, publike i konkurencije te priprema odgovarajućeg sadržaja i objava za objavljivanje na društvene mreže.

Agencija za vođenje društvenih mreža – zašto odabrati nas?

Uz dugogodišnje iskustvo i stručnost u ovakvom obliku području vođenja, svakom klijentu pristupamo individualno te pružamo upravo to – personaliziranu strategiju, temeljenu na detaljnoj analizi i razumijevanju njegovog brenda, vizije, ciljeva i ciljane publike.

Vaš uspjeh na društvenim mrežama nije samo naša usluga, nego i strast. Tu smo za vas. Nastojimo da su vaše društvene mreže u trendu te da dostignu svoj maksimum, kako biste privukli željenu publiku te u konačnici unaprijedili vaše poslovanje.

 






    Potvrđujem da sam upoznat/a s GDPR-om i Vašim pravilima privatnosti i zaštite osobnih podataka te iste prihvaćam!

    Naš pristup

    1. Analiza profila društvenih mreža
    2. Priprema plana objava
    3. Izvedba plana objava
    4. Izrada mjesečnih izvještana

    U ovoj fazi analiziramo vaše društvene mreže i aktivnosti konkurencije.

    Stvaramo kalendar objava i šaljemo ga na reviziju.

    Nakon što klijent odobri plan, krećemo s izbedbom objava.

    Kreiramo mjesečni izvještaj i transparentan uvid u rezultate.

    Uspjeh oglasa na Facebooku ili na Instagramu znak je da je za Vas dobro vođena društvena mreža.

    Kreativno promišljanje i kreiranje aktualnog sadržaja

    Naš tim neprestano prati najnovije trendove u digitalnom marketingu i koristi inovativne taktike za stvaranje objava te sadržaja koji privlači pažnju, potiče angažman, čine mreže društvenim i pretvara pratitelje u lojalne kupce.

    Kako bi vođenje bilo uspješno, pokrivamo sva potrebna područja – od kreativnog promišljanja, planiranja i stvaranja sadržaja, sve do kreiranja objava, kao i jedinstvenog vizualnog materijala (fotografije, video, vizuali) koji najvjernije prikazuje vaš brend, a koji će vas istaknuti od drugih.

    Radimo sve kako biste zadržali autentičnost te koristimo sve potrebne alate kako bismo izazvali emociju vaših pratitelja. S klijentima se trudimo graditi partnerski odnos, jer smatramo da zajedničkim snagama možemo stvoriti kvalitetne objave koje će biti prepoznate na van.

    Detaljna analiza i mjerljivi rezultati

    U sklopu usluga koje nudimo, analiziramo i pružamo mjerljive rezultate kako bi naši klijenti mogli pratiti napredak na društvenim mrežama i biti informirani u svakom trenu. Prepustite se sigurnim rukama stručnjaka.

    Ponovimo još jednom – ključ dobrog vođenja profila leži u povezivanju sa zajednicom. Važno je biti prezentan i graditi odnos sa svojom publikom, jer jedino ih tako možete pretvoriti u buduće konzumente vaših proizvoda i usluga. Društvene mreže i vođenje profila, najbolji su način za dovođenje novih kupaca i klijenata.

    vođenje društvenih mreža za hotel zelenkrov - osijek, čepin

    Reference i zadovoljni klijentii

    Društvene mreže daju jedinstvenu priliku za stvranje zajednice oko brenda. Pogledajte neke od klijenata za koje vodimo društvene mreže.

    Vođenje društvene mreže za stomatološku ordinaciju smile design kovač
    vođenje instagram profila za exploredubrovnik
    vođenje facebook stranice za dr.anic zirdum - azdental

    FAQ - Često postavljena pitanja

    • Zašto je važan sadržaj?

      Sadržaj je ono s čime vaši potencijalni kupci dolaze u kontakti na temelju čega donose odluku hoće li se zadržati na vašoj stranici ili će dalje tražiti ono što ih zanima. Uz sadržaj postoji još puno stavki o kojima treba voditi računa, no on je ključan kod privlačenja i zadržavanja korisnika. Kad u jednadžbu dodate i činjenicu da imate svega 1-2 sekunde da zaokupite pažnju prosječnog korisnika, kvaliteta sadržaja dodatno dobiva na težini.
    • Koje društvene mreže vodite?

      U iQ agenciji primarno se bavimo vođenjem Facebooka i Instagrama. Iako postoji još puno drugih društvenih mreža različite namjene kao što su LinkedIn, TikTok i sl., u sadržajnom i oglašivačkom segmentu najviše smo na ove dvije društvene mreže.
    • Koja je prava društvena mreža za moj posao?

      Za vaše poslovanje najbitnije razmišljati o tome gdje može biti vaša publika. Je li na Facebooku? Jeli na Instagramu? Možda na TikToku? Mora se uzeti u obzir što koriste kako bi im se uspješno ponudilo što više relevantnog sadržaja, a isto tako kako ne bi trošili sredstva na neuspješne kampanje.
    • Zašto odabrati digitalnu agenciju iQ za vođenje društvenih mreža?

      Naša ekipa iskusna je u vođenju društvenih mreža za klijente iz različitih niša. Kreiranje kvalitetnog sadržaja ključno je za profesionalnu i učinkovitu prezentaciju na društvenim mrežama. Kvalitetnim i kreativnim sadržajem našim klijentima omogućujemo prepoznatljivost na društvenim mrežama i komunikaciju sa zajednicom.
    • Koja je cijena vođenja društvenih mreža?

      Kao i strategija za društvene mreže, cijena je individualne prirode. Ona prvenstveno ovisi o potrošenom vremenu i količini potrebnog posla koji obavljamo - koje mreže vodimo i koliko profila (Facebook, Instagram, itd.) kreiramo li sadržaj za objave i u kojoj mjeri (fotografije i ostali vizualni materijali), koliko su objave učestale te brojne druge stavke koje utječu na finalnu cijenu. Ukoliko postoje još koja pitanja, slobodno nam pošaljite upit. Kako bismo vam odgovorili na sve moguće nedoumice, možete nam se obratiti putem maila. Nastojat ćemo vam se povratno javiti u najkraćem mogućem vremenu i ponuditi rješenje i savjet za sve potrebe koje imate.