IQDENT – marketing od nule

Case study - IQDENT

O klijentu

IQDENT je specijalistička ortodontska klinika u Zagrebu, koja u svojoj usluzi nadilazi okvire lijepog osmijeha. Cilj im je uvijek ostati mala ortodontska klinika kako bi se s punom pozornosti mogli posvetiti svakom pacijentu.

Svojim pacijentima nude drugačiji, suvremeniji pristup u rješavanju svih ortodontskih problema na način koji je manje invazivan, dugotrajniji, ali i ekonomski povoljniji za njih- što ih čini liderima svojeg područja.

Ciljevi i izazovi

Jedan od najvećih izazova svakako je bila činjenica kada je IQDENT još uvijek “mlada” ortodontska klinika, te je u početku (posebno kada su u pitanju zdravstvene djelatnosti) izazov probiti se na tržištu.

Cilj je bio prikazati stručnost ortodontske klinike IQDENT publici, te ubrzati oformljavanje njihova povjerenja- što nije bilo dovoljno samo prikazivanjem dosadašnjeg rada i rezultata ortodontskih terapija kod pacijenata.

Rješenje

Za ovog klijenta stvorili smo paket marketinških usluga, kako bismo uspješno zatvorili krug djelovanja online, te maksimalno izvukli rezultate s kojima će u konačnici i klijent biti zadovoljan.

U paket marketing usluga ubacili smo:

Rezultati kampanje

U periodu od samo dva mjeseca uspjeli smo dobiti zavidne rezultate na tražilicama za odabranu ključnu riječ “Ortodont”. Dodatna težina ovom rezultatu svakako je činjenica da je u pitanju lokalni SEO rezultat, te da smo bili usmjereni na Zagreb i okolicu gdje je vrlo visoka konkurencija zdravstvenih usluga.

Na slici ispod mogu se vidjeti rezultati lokalnog SEO-a za prethodno spomenutu ključnu riječ, te pozicioniranost IQDENT klinika obzirom na nju.

Naravno, nastavljamo i dalje raditi na tome, ali obzirom na vremenski period dosadašnjeg rada, možemo se pohvaliti vrhunskim rezultatom. Posebno kada se uzme u obzir da je SEO maraton, te da su najčešće potrebni mjeseci i mjeseci rada za ovakav rezultat.

Rezultati lokalne SEO kampanje

Što se tiče tražilice i primarnih ključnih riječi, kao što su “Ortodont Zagreb” i “Ortodontska klinika”, IQ DENT je prvi rezultat na tražilici.

SEO rezultati primarnih kljucnih riječi

Ukoliko gledamo rezultate samo unutar posljednjih 28 dana, u vidu konverzije, ono što možemo primijetiti je da je IQDENT ortodontska klinika zaprimila ukupno 27 poziva (od toga 26 jedinstvenih korisnika) putem web stranice. Uz to tu je bilo i 17 ispunjenih kontakt formi (15 jedinstvenih korisnika), te 6 poslanih mailova od strane 6 osoba.

Također, nakon što smo analizirali podatke, uvidjeli smo da je velika većina zapravo rezultirala prodajom, odnosno dogovorenom ortodontskom terapijom.

Reultati konverzija

Ako uzmemo u obzir da je prosječna cijena konverzije 2000,00 EUR, lako možemo zaključiti koliko je klijent potencijalno zaradio.

Naravno, ne znači da je svaka konverzija 100% završila terapijom, no naš klijent ima stopu uspješnosti oko 80%.