Regrutacijski marketing za Simplex

recruitment marketing kampanje za simplex

O klijentu

Simplex d.o.o. je dinamično društvo koje se specijaliziralo za montažu dizala. Od svog osnutka 2008. godine, Simplex je izrastao iz male obiteljske tvrtke u međunarodno priznatu tvrtku s preko 150 zaposlenika.

Tvrtka je poznata po visokoj kvaliteti svojih usluga i stručnom osoblju koje je prošlo kroz njihov edukacijski centar.

Podružnice Simplexa nalaze se u Njemačkoj i Francuskoj, a tvrtka kontinuirano raste i širi svoje poslovanje na inozemnim tržištima.

Izazov

Simplex se suočava s nedostatkom kvalificiranih radnika za montažu dizala, lakirera, sačmara i zavarivača, što ograničava njihov kapacitet za preuzimanje novih projekata.

Također, klijent nam se obratio s problemom manjka prepoznatljivosti i vidljivosti brenda na društvenim mrežama.

Naš cilj je bio dvostruk

Povećati prepoznatljivost brenda Simplex na društvenim mrežama.

Generirati prijave potencijalnih kandidata za pozicije montera dizala, lakirera, sačmara i zavarivača kroz recruitment marketing kampanje.

Rješenja

meta recruitment marketing

Naš tim stručnjaka za grafički dizajn – prateći smjernice branda i trendove na tržištu, kreirao je set vizuala za obje kampanje oglašavanja: brand awareness kampanju te kampanju oglasa za zapošljavanje.

Kreirali smo PPC kampanje za tržište Republike Hrvatske, Bosne i Hercegovine te Srbije. Oglase i copyje prilagodili smo svim trima jezičnim područjima.

brand awareness kampanje na meta platformi

Rezultat

Facebook i instagram kampanje su lansirane u petak 19.srpnja i rezultati su nadmašili sva očekivanja. U razdoblju od samo tri dana (do ponedjeljka 22. srpnja), Simplex je primio preko 303 ispunjenih formi za prijavu za navedene pozicije.

rezultati oglasa za regrutiranje montera liftova

broj prijava za posao

 

Ovaj izvanredan rezultat pokazuje učinkovitost kampanje u dosezanju i motiviranju ciljanih kandidata.

kompletni rezulati kampanje

 

Osim toga, izvrsni rezultati postignuti su i u vidu povećanja online prisutnosti branda s dosegom do čak 63.397 u ovom, vrlo kratkom vremenskom roku kampanje.

S obzirom na to da je rezultat u broju prijava za posao nadmašen u rekordnom roku, kampanja za zapošljavanje je stopirana, a za klijenta nastavljamo raditi brand awareness kampanju za hrvatsko tržište u koje ćemo uključiti kreativne vizuale te video sadržaj.

Zaključak

vizuali oglasa

Facebook kampanje za brand awareness i recruitment marketing pokazale su se izuzetno uspješnima, s preko 300 prijava u samo tri dana.

Ovaj uspjeh svjedoči o snazi strateškog digitalnog oglašavanja na društvenim mrežama i preciznom targetiranju publike.

Simplex je sada u boljoj poziciji za popunjavanje svojih potreba za radnom snagom i nastavak svog rasta na međunarodnom tržištu.

Pretplatite se na Newsletter.

Budite u toku s novostima.


    Pretplatite se na Newsletter.

    Hvala što ste se pratplatili na naš newsletter.