GWSC: Redizajn logotipa

gwsc redizajn logotipa

O klijentu

The Global Wine and Spirits Competition (GWSC) je prestižno međunarodno natjecanje koje ocjenjuje i nagrađuje izvrsnost u proizvodnji vina i žestokih pića.

gwsc logo dizajn by iq agencija

Namijenjeno je destilerijama i proizvođačima koji žele objektivnu procjenu kvalitete svojih proizvoda. Cilj natjecanja je promijeniti način na koji se vina i žestoka pića vrednuju i ocjenjuju, te istaknuti one proizvode koji dosežu najviše standarde.

GWSC nagrada simbolizira izvrsnost i globalno priznanje, a sudjelovanje u natjecanju omogućuje proizvođačima da se izdvoje na tržištu i potvrde kvalitetu svojih proizvoda.

Proizvodi se ocjenjuju unutar specifičnih kategorija, a o pobjednicima odlučuje međunarodni žiri licenciranih stručnjaka.

Ciljevi i izazovi

Cilj redizajna logotipa i zahtjeva klijenta bio je modernizirati identitet GWSC-a, istovremeno zadržavajući srž brenda koja odražava tradiciju, kvalitetu i globalni ugled. Prema riječima klijenta – htio je u postojeći logotip dodati “više storytelling i karaktera”.

Cilj nam je bio pružiti svjež, prepoznatljiv izgled koji komunicira izvrsnost i stručnost u ocjenjivanju vina i žestokih pića. Izazov je bio zadržati povezanost s dugogodišnjom tradicijom, dok istovremeno donosimo suvremen, elegantan izgled koji odgovara prestižu i globalnoj reputaciji GWSC-a.

primjer dizajna gwsc

Realizacija projekta

U procesu logo dizajna, poseban naglasak stavljen je na simbole koji prenose ključne vrijednosti GWSC-a. Centralni elementi dizajna su: čaša za vino u sredini logotipa te druga, manja čaša za žestoko piće – koji su primarni proizvodi ovog natjecanja.

Drugi elementi logotipa simboliziraju korijene, temelje i tradiciju, dok zrake predstavljaju izvrsnost koja iz GWSC-a zrači u cijeli svijet.

gwsc vizualni identitet

Zračenja ne samo da reflektiraju svjetlost i prestiž, već ističu i kvalitetu ocjenjivanja. Global segment vizualnog identiteta prikazan je kroz okvir u obliku slova “G”, koji simbolizira globalni karakter natjecanja, stvarajući osjećaj povezanosti i utjecaja na međunarodnoj razini.

varijante logotipa

Ovi simboli zajedno grade vizualnu priču o tradiciji, izvrsnosti i globalnoj prisutnosti.

Završni rezultat

Konačni rezultat je elegantan, moderniziran logotip koji zadržava temeljne vrijednosti GWSC-a – izvrsnost, tradiciju i globalnu prepoznatljivost.

global wine & spirits competition logo

Novi vizualni identitet tvrtke osigurava brendu jaču prepoznatljivost i osjećaj prestiža, dok inovativni dizajn omogućuje da se logotip ističe u svim digitalnim i tiskanima materijalima.

Ovaj redizajn pruža GWSC-u moderan identitet koji je savršeno usklađen s njegovom globalnom reputacijom i visokim standardima u industriji.

Pretplatite se na Newsletter.

Budite u toku s novostima.


    Pretplatite se na Newsletter.

    Hvala što ste se pratplatili na naš newsletter.