Rebranding Ljekarne Kalenić

rebranding za ljekarne kalenić

O klijentu

Naša suradnja s Ljekarnama Kalenić temelji se na zajedničkim vrijednostima – brizi za zdravlje, posvećenosti kvaliteti i odgovornosti prema zajednici. Njihova priča započela je 1994. godine u Vinkovcima, kada je otvorena prva ljekarna, stvarajući temelje za ono što će s vremenom postati ugledna zdravstvena ustanova.

Od 1996. godine, kada su otvorili još jednu poslovnicu i proširili svoje djelovanje, Ljekarne Kalenić kontinuirano šire svoj doseg i utjecaj u zdravstvu. Danas posluju kroz mrežu od osam ljekarničkih jedinica smještenih u različitim dijelovima Hrvatske, pružajući usluge lokalnim zajednicama s velikom stručnošću i pažnjom.

Njihova prisutnost u više županija svjedoči o posvećenosti profesionalnom razvoju i prilagodbi potrebama korisnika, čime iz godine u godinu potvrđuju svoju važnu ulogu u zdravstvenom sustavu.

Ciljevi i izazovi

rebranding logotipa prije i poslije

Ljekarne Kalenić imale su potrebu za modernizacijom svog vizualnog identiteta kako bi reflektirao razvoj brenda i bio usklađen s redizajnom weba. Međutim, ovaj zadatak nije bio bez svojih kompleksnosti.

Glavni problem ležao je u pronalaženju ravnoteže između suvremenosti i tradicionalnih vrijednosti koje simboliziraju ljekarništvo.

Ljekarne su institucija povjerenja, stručnosti i tradicije, a logotip je trebao zadržati upravo te asocijacije kako ne bi narušio dugogodišnji imidž brenda.

nove vizitke za kalenić ljekarne

Cilj projekta bio je stvoriti prepoznatljiv, suvremen i estetski privlačan logotip koji će vizualno komunicirati pouzdanost, stručnost i obiteljsku tradiciju. Novi logotip trebao je biti minimalistički i elegantan, ali istovremeno ukorijenjen u simbolima apotekarstva.

Izazovi s kojima su se suočili uključivali su:

  1. Zadržavanje osjećaja tradicije i povjerenja – kako osvježiti izgled bez gubitka autentičnosti i povezanosti s povijesnim simbolima struke, poput zmije i kaleža.
  2. Personalizacija uz profesionalnost – potrebno je bilo osmisliti rješenje koje će odražavati jedinstvenost brenda (poput uvođenja motiva ružmarina), ali da ostane dovoljno univerzalno i profesionalno za farmaceutski sektor.
  3. Suvremenost uz bezvremenost – novi dizajn trebao je biti moderan i relevantan, no s dugotrajnom vizualnom vrijednošću kako ne bi brzo zastario.

 

Proces je zahtijevao duboko promišljanje o brendu i njegovim ključnim vrijednostima kako bi se stvorio dizajn koji zadovoljava sve zahtjeve i očekivanja, od postojećih klijenata do novih generacija korisnika.

Rezultat

Novi vizualni identitet Ljekarni Kalenić odražava ključne vrijednosti brenda – stručnost, pouzdanost i povezanost s obiteljskom tradicijom – uz suvremen i minimalistički dizajn.

dizajn korica za rokovnike

Središnji motiv logotipa je linijski i geometrijski prikaz zmije i kaleža, univerzalnih simbola ljekarništva, koji simboliziraju kvalitetu, stručnost i povjerenje.

Stil je minimalistički i elegantan, s modernim naglaskom na geometriju, što vizualno komunicira suvremenost i nove energije u radu ljekarni.

novi dizajn vrečica
Okvir logotipa oblikovan je poput luka, univerzalnog simbola dobrodošlice, prolaza i ulaza, čime se stvara dojam otvorenosti i pristupačnosti.

Osobnu notu dizajnu daje dodatak uskih listića ružmarina, koji evociraju povezanost s utemeljiteljicom ljekarne, Ružmarinkom, i naglašavaju obiteljsku tradiciju.

dizajn promo materijala za ljekarne kalenić
Ovaj pažljivo osmišljen logotip uspio je spojiti tradicionalne motive s modernim dizajnerskim pristupom, osiguravajući vizualni identitet koji je istovremeno profesionalan, prepoznatljiv i ukorijenjen u vrijednostima Ljekarni Kalenić.

Pretplatite se na Newsletter.

Budite u toku s novostima.


    Pretplatite se na Newsletter.

    Hvala što ste se pratplatili na naš newsletter.