Dizajn logotipa za tridesetu godišnjicu Općine Karlobaga

dizajniran logo za općinu karlobag

O klijentu

Klijent za ovu studiju slučaja logo dizajna je slikoviti obalni gradić Karlobag, smješten između Velebita i otoka Paga.

Karlobag je povijesno i šarmantno odredište koje se može pohvaliti jedinstvenim spojem prirodnih ljepota i kulturne baštine. S oko 1000 stanovnika, ovaj ljupki gradić skriveni je dragulj koji posljednjih godina privlači sve veću pozornost kao tražena turistička destinacija.

Karlobag je poznat po svojim povijesnim znamenitostima, uključujući crkvu svetog Karla Boromejskog, koja datira iz 18. stoljeća, te ostatke utvrde iz srednjeg vijeka. Nadalje, netaknute plaže, kristalno čisto more i blizina Parka prirode Velebit doprinose jedinstvenom šarmu mjesta.

U ovom slučaju specifičan klijent je Općina Karlobag koja nas je kontaktirala oko kreiranja loga povodom tridesete godišnjice općine.

inspiracija za dizajn

U svrhu inspiracije poslali su detalje koji bi htjeli imati uključene u logo i koji se protežu od prirodnih ljepota i pojava kao more, planine, bura do povijesnih i kulturnih dobara kao crkva Svetog Karla, Kubus i panorama samog grada.

Ciljevi i izazovi

Ciljevi

cilj i izazov prilikom dizajna logotipa za općinu Karlobag

Jedinstvena simbolika

Primarni cilj bio je obuhvatiti jedinstvene simbole ili uzorke koji odražavaju identitet grada. Glavni zadatak je da grad bude prepoznatljiv na prvi pogled loga.

Balansiranje tradicije i modernosti

Karlobag, poput mnogih malih obalnih gradova, ima bogatu povijest i kulturne vrijednosti. Takvo bogatstvo je u isto vrijeme i dobro i loše jer se u umovima posjetitelja stvara tradicionalnija slika. Logo bi trebao uhvatiti ovaj osjećaj baštine, a istovremeno pokazati otvorenost grada modernim posjetiteljima i razvoju.

Prikaz prirodne ljepote

Osim prikazivanja povijesnih i kulturnih dobara, cilj je bio i prikazati prirodna dobra. To se može postići izborom boja, slika i elemenata dizajna koji odražavaju more, obalu, plaže i floru. U ovom slučaju smo se odlučili fokusirati na prikaz Velebita i mora.

Svestranost

Logo bi trebao dobro funkcionirati u različitim medijima, od natpisa do odjeće i digitalnih platformi. Dizajn bi trebao biti prilagodljiv i funkcionirati prikazan većim ili manjim, a pritom zadržati čitljivost i prepoznatljivost.

Izazovi

Izbjegavanje klišeja Gradovi na obali često upadaju u zamku upotrebe klišeiziranih simbola poput galebova, svjetionika i sidra. Izazov je pronaći jedinstven i kreativan način predstavljanja Karlobaga.

Privlačnost raznolikoj publici

Logo mora biti speficičan, a neuvredljiv. Estetski privlačan bez da udaljuje dio publike. Ovi izazovi su pojačani činjenicom da se radi o logu grada čiji su stanovnici emocionalno vezani uz njegove simbole i prikazivanje.

Poštivanje lokalne kulture

Kao nastavak izazova široke publike, također na prvom mjestu moramo imati stanovnike. Njima logo mora biti jasan i odavati autentičnost gradu u kojem žive.

Rezultat

U potrazi za jedinstvenim i uvjerljivim logom koji odražava bit Karlobaga, klijentu smo predstavili četiri različite verzije logotipa, svaka sa svojim karakterom i simbolikom. Ove varijacije sažimaju različite aspekte identiteta grada, od njegove bogate povijesti do njegovih težnji za budućnošću kako kroz odabrane simbole tako i kroz sam dizajn logotipa.

Verzija 1 – Lagani i moderni gradski grb

Klijent je odbrao ovu verziju za filani logo

Prva verzija logotipa dizajnirana je kako bi uhvatila bit gradskog grba, a istovremeno zadržala modernu i laganu estetiku. Ima oblik štita, koji podsjeća na klasične gradske ambleme,ali opet čistih linija i suvremenog izričaja.

finalni dizajn

Korištenje svijetlih boja i minimalističkih detalja odražava njegovu otvorenost modernizaciji, ali kroz korištene simbole govori se o ne gubljenju tradicije i povijesti iz vida. Ova verzija ima za cilj uravnotežiti tradiciju i modernost, služeći kao most između bogate povijesti Karlobaga i njegove budućnosti.

Verzija 2 – Uokvireni dizajn

Druga verzija logotipa - Karlobag

Druga verzija logotipa uvodi okvir u grafički dizajn, dodajući element sofisticiranosti i strukture. Okvir obuhvaća središnji amblem, pružajući osjećaj jedinstva i kohezije. Ova verzija naglašava logo, čineći ga uočljivijim što nije uvijek nužno želja klijenta.

Verzija 3 – Podebljani i izraženi obrisi

Treća verzija logotipa za klijenta općina Karlobag

Treća verzija loga je, ponovo, varijacija prvog i fokusirana je na deblje i izraženije obrise, stvarajući snažniji dojam. Središnji amblem naglašen je podebljanim linijama, što ga čini vidljivim čak i iz daljine.

Prijedlog logotipa s izraženim linijama

To je logotip koji ne bježi od ostavljanja snažnog dojma i može biti posebno učinkovit u kampanjama za brendiranje gdje su vidljivost i prepoznatljivost ključni. S druge strane, ovakvi jaki izbori mogu udaljiti dio publike iz estetskih razloga.

Verzija 4 – Simbol Kubusa

Dizajn logotipa Kubus, ura

Četvrta i posljednja verzija uvodi jedinstveni simbol koji predstavlja napredak – Kubus. On simbolizira fizičko spajanje Karlobaga s ostatkom Hrvatske putem ceste, ali isto tako i idejno spajanje Karlobaga.

Kubus, sa svojim čistim linijama i geometrijskom formom, utjelovljuje napredak i jasan smjer. Ova verzija odstupa od tradicionalnih logotipa obalnih gradova i osmišljena je kako bi Karlobag izdvojila kao grad koji prihvaća modernost i gleda u budućnost.

Predstavljajući ove četiri verzije logotipa, cilj nam je bio ponuditi klijentu niz izbora koji odražavaju različite aspekte identiteta Karlobaga, od njegovih tradicionalnih korijena do težnji za budućnošću.

Logo dizajn - Kubus općina Karlobag

U konačnici klijent se odlučio za prvu verziju koja, po nama, najbolje odražava kombinaciju tradicionalnosti i povijesti s napretkom i evolucijom grada.

Dodatni materijali

Zbog ispunjenih očekivanja klijenta, naša marketing agencija je dobila tu čast da dizajnira i dodatne materijale kao što su majice, pozivnice i vrećice.

Grafički dizajn vrečica za klijenta Karlobag

Pretplatite se na Newsletter.

Budite u toku s novostima.


    Pretplatite se na Newsletter.

    Hvala što ste se pratplatili na naš newsletter.