Google Ads kampanje za Bella Forma

Studija slučaja Bella Forma - Google Ads

O klijentu

BellaForma je lifestyle trgovina fokusirana na dostavljanje iznimne kvalitete bez žrtvovanja dobrog dizajna. Mjesto na kojemu se možete u potpunosti opremiti svoj dom vrhunski dizajniranim malim aparatima, posuđem, ukrasima, priborom i dodacima renomiranih svjetskih brendova.

Trgovina posluje već skoro dvadeset godina i bitno je ime na tržištu u Hrvatskoj. Osim trgovine organiziraju i radionice kako bi mogli iz prve ruke iskusiti kvalitetu proizvoda i ostati u korak s najnovijim trendovima.

Stanje i cilj

BellaForma Google Ads oglašavanje započeli smo krajem srpnja, početkom kolovoza 2023.

Account je preuzet od njihove stare agencije te je napravljen audit, to jest pregled stanja računa, aktivnih kampanja, uspješnosti istih i slično. S tim podacima napravljena je optimizacija postojećih kampanja prema Google best practices te kreiranje novih kampanja.

Potrebno je neko vrijeme kako bi kampanje izašle iz faze učenja i prikupljanja podataka i da bi ispunile svoj puni potencijal. Ovaj period je nužan i kritičan za uspjeh kampanje s obzirom na to da su kampanje krenule ispočetka te povijesnih podataka nije bilo.

Ideja svega je za manje troškova stvoriti što veću uspješnost i vidljivost reklama kako bi se povećao dohodak i brend stavio u pozornost onih koji možda nisu čuli za njega i kako bi postao sinonim za spoj dizajna i funkcionalnosti.

  • Prvi cilj je kroz učenje algoritma i optimiziranje kampanja stvoriti veću posjećenost stranice uz manji proračun za oglašavanje.
  • Drugi cilj je kroz veću posjećenost dovesti i do većeg broja prodaja.
  • Treći cilj je kroz veći broj prodaja dovesti do većeg revenuea.

Rezultati kampanja

Kolovoz

Već na početku oglašavanja, u kolovozu, smo ostvarili znatno veći broj korisnika koji su posjetili web stranicu u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Kao dodatan dokaz uspješnosti kampanja govori da su u tom periodu bile aktivne samo dvije search kampanje i da su display kampanje krenule tek sredinom kolovoza.

Rezultat povećanja prometa na web stranicu

Što se tiče dohotka, ostvaren je veći broj kupljenih proizvoda, sa 40 na 65, ali je dohodak bio nešto niži. Ovo znači da je ciljanje ljudi zainteresiranih za proizvode bilo uspješno, ali da je nužno poraditi na specifičnosti.

ROI ostvaren u kolovozu 2023.

To nas dovodi do već spomenutog problema manjka povijesnih podataka. S novoprikupljenim podacima ponovo pokrećemo kampanje i algoritam dalje uči.

Rujan

Trend opažen u kolovozu se nastavio te smo u rujnu imali vrlo slične rezultate. Za 10% manje proračuna, ostvaren je 10% manji broj korisnika. Taj podatak ne znači da je kampanja neuspješna jer su korisnici kupili 17% više proizvoda nego u usporedivom razdoblju. Problem je u tome što, usprkos većem broju prodaja, korisnici kupuju proizvode nižih cijena te je revenue bio manji za 10%.

To nam je još jedan pokazatelj koliko svaka promjena proračuna, koliko god ona mala bila, može utjecati na rezultate. Nekad je računica jednostavna i treba uložiti više kako bi se više i dobilo.

rezultati i prihodi ostvareni u rujnu 2023.

Listopad

Mjesec dana kasnije, trud oko algoritma i učenja rezultira plodom. Uloženo je 18% manje proračuna u reklame, a ostvareno je 16% više korisnika koji su posjetili web stranicu. Trend posjećenosti, zbog uloženog truda i strpljenja klijenta, se promijenio i ostvarujemo prvi cilj.

Uz to imamo 18% više obavljenih kupovina te čak 96% više ostvarenog revenuea. Iako smo imali veći broj prodaja i u prijašnjim mjesecima smatramo da je drugi cilj tek sad potpuno pošto smo ostvarili i treći cilj, a to je povećanje revenuea.

rezultati kampanja u listopadu za klijenta Bella Forma

Također, kada usporedimo rezultate u listopadu 2023. s istim razdobljem prošle godine, ostvaren je veći ukupan revenue putem svih kanala.

Klijent je imao još jedan cilj, a to je bilo i dovođenje ljudi u fizičku (brick and mortar) trgovinu, a ne samo online. Zbog toga u listopadu pokrećemo local store visits kampanju u sklopu performance max kampanje. Ovakav tip kampanje je nov oblik oglašavanja preko Googlea u kojem se fokusira na ispunjavanje specifičnih željenih ciljeva preko svih kanala oglašavanja.

Ovo je odrađeno putem preusmjeravanja korisnika na to da klinku na lokaciju trgovine i pogledaju upute kako doći do nje. Razlog za navođenje kupaca u fizičke lokacije je to što nam je svima lakše nešto kupiti kad to možemo vidjeti i dodirnuti i uvjeriti se u kvalitetu.

Takav tip oglasa se pojavljuje kada osoba pretraži BellaForma na Googleu i onda bi im se s desne strane pokazalo nešto ovako:

 

performance max local store visit kampanja za klijenta Bella Forma

Dokaz uspješnosti ovakvih kampanja je činjenica da već u prvom mjesecu aktivnosti kampanje dolazimo do željenih rezultata. 474 korisnika je kliknulo na upute kako doći do trgovine.

rezultati lokacijske kampanje u listopadu

Studeni

Očekivano je kako će 11. mj biti jedan od boljih mjeseci kampanje zbog Black Friday popusta. Unatoč visokim očekivanjima, rezultati su svakako imali zavidno povećanje u odnosu na prethodni mjesec.

rezultati u studeni 2023. putem Google Ads kampanja kreiranih od iQ Agencije za marketing

Od 10. 11. krenula je Black Friday akcija na odabrani dio asortimana s popustom od -15%. Komunikacija popusta se odvijala kroz search i display oglase, uz povećanje budžeta za 150€ kako bi se ostvarila što veća vidljivost. Putem svih kanala, ostvareno je povećanje posjećenosti od 115%, povećanje broja kupnji za 154% te povećanje revenuea za 218%.

Rezultati kampanje u studeni

Kada gledamo prodaju samo putem Google Ads kampanja podaci postoju još impresivniji. Ovdje se broj kupovina povećao za 366% te revenue za 194%.

Kada usporedimo studeni 2023. sa studenim 2022. Godine zaključak je da je došlo do značajnog poboljšanja po svim mogućim metrikama. Od vidljivosti i posjećenosti pa do broja prodaja i revenuea.

Ostvarene transkacije

Prihodi u studenom ostvareni putem Google Ads kampanja u odnosu na studeni 2022.

Područje u kojem smo smanjili budžet u studenom bilo je promoviranje local store visita. Ova izmjena je logična s obzirom da nam je u studenom veći fokus bio na promoviranju Black Friday popusta online. Stoga je u listopadu uloženo 45€, a u studenom samo 19€. Bez obzira na smanjeni proračun kampanja je opet ostvarila zavidne rezultate s rezultatom 369 korisnika koji su tražili upute do offline trgovine.

rezultat traženja lokacije trgovine putem naših kampanja

Sažetak i zaključak

Oglašavanje smo započeli u kolovozu 2023. godine i, s obzirom da smo kampanje počeli od nule te nismo imali stare povijesne podatke, algoritam je morao krenuti učiti ispočetka.

Kada kampanje počinju ispočetka, uvijek klijente upozorimo da kampanje moraju biti aktivne najmanje mjesec, a najviše 3 mjeseca kako bi algoritam u potpunosti naučio sve novo postavljeno i kako bi kampanje pokazale svoj puni potencijal.