Vizualni marketing

  • 29. 09. 2023.
  • čitanja

Što je vizualni sadržaj na društvenim mrežama

Vizualni marketing postaje sve bitniji dio svake uspješne promotivne kampanje. On nudi tvrtkama priliku da angažiraju kupce na vizualno stimulativan način, omogućujući im da lako zamijete, bolje razumiju i brže zapamte poruke.

Moderni vizualni marketing obuhvaća sve od videa, slika, ilustracija i infografika, dijaprojekcija, pa čak i virtualne stvarnosti. Kako tehnologija napreduje, a konkurencija u hvatanju pažnje postaje sve veća, tvrtke moraju prilagoditi svoje strategije i iskoristiti najnovije tehnike u vizualnom marketingu.

Bez obzira koju vrstu strategije vizualnog marketinga tvrtke odaberu, cilj je uvijek isti – stvoriti nezaboravno iskustvo koje rezonira kod kupaca i ostavlja željeni utjecaj.

Vizualni marketing već desetljećima ima svoje mjesto u marketinškim kampanjama, ali sa dolaskom interneta on preuzima novi oblik i postaje još bitniji nego do sada.

Što je vizualni marketing?

Vizualni sadržaj, dizajn elementi i brendiranje

Vizualni marketing je izuzetno snažan oblik marketinga koji se usredotočuje na stvaranje vizuala koji privlače i zadržavaju pažnju. Koristi slike, videozapise i druge vizualne elemente za promicanje brenda.

Takvi materijali, ako su dobro napravljeni, su efikasan način prenošenja vaše poruke jer ih gledatelji mogu brzo razumjeti čak i ako ne čitaju popratni tekst.

Cilj vizualnog marketinga je stvoriti emocionalnu vezu između vas i vaše publike, zbog čega je važno koristiti vizualne elemente koji su relevantni i smisleni. Vizualni marketing učinkovito se koristi za povećanje prepoznatljivosti brenda, poticanje prodaje i angažiranje kupaca.

Također vam može pomoći da dosegnete novu publiku stvaranjem sadržaja koji se izdvaja od konkurencije. Vizualni marketing izvrstan je način da ispričate priču i izgradite odnose s klijentima.

Dakle, nemojte se bojati biti kreativni i povećajte snagu svog brenda pomoću vizualnog marketinga.

Koje su prednosti vizualnog marketinga?

Fotografije ljudi, slike i elementi

Vizualni marketing nudi snažan način komunikacije s vašim klijentima i kupcima. Ne samo da može zaokupiti njihovu pozornost i potaknuti angažman, nego isto tako pomaže uspostaviti povjerenje i kredibilitet u vaš brend.

Vizuali su učinkovit alat za brzo i jednostavno prenošenje složenih ideja – što ih čini vrlo privlačnim za tvrtke kako biste se istaknuli od konkurencije

Jedna od najvećih prednosti vizualnog marketinga je to što pomaže u zaokupljanju pozornosti kupaca. Stvaranjem privlačnih vizualnih elemenata s privlačnim tekstom, vaša tvrtka može privući kupce i pobuditi interes za ono što nudite. Vizuali su također izvrsni za pomoć korisnicima u donošenju boljih odluka koje se oblikuju pružanjem jednostavnog načina za usporedbu proizvoda ili usluga.

Vizualni sadržaj - web i fotografije

Još jedna prednost vizualnog marketinga je ta što se može koristiti za stvaranje nezaboravnog identiteta brenda. Korištenjem dosljednih vizualnih elemenata u svim vašim marketinškim materijalima, možete se lako razlikovati od konkurencije i uspostaviti prepoznatljivu prisutnost na tržištu.

Naposljetku, vizualni marketing na društvenim mrežama ima potencijal donijeti veći ROI (return on investment – povrat na uloženo) od tradicionalnih oblika oglašavanja. Pošto vizuali povećavaju vjerojatnost za interakciju od strane klijenta ili kupaca.

Tipovi vizualnog sadržaja

Vizualni marketing se prije odnosio na statične vizuale, ali je, uz razvoj tehnologije, prešao i na video. Svaki tip vizuala ima svoje prednosti i svoje mane te se ne bi trebali koristiti bez pretjerano puno razmišljanja. Dok takav, ako prođe prođe, pristup može imati željeni učinak, to je iznimno rijetko. Zato je bitno imati dobro promišljenu i ciljanu strategiju korištenja vizuala.

Slika

Tipovi vizualnog sadržaja - slika

Slike i fotografije su izvrsne za prenošenje osjećaja i ugođaja. Stvaraju atmosferu. Osim toga, statične slike idealne su za prikazivanje značajki i prednosti proizvoda, budući da ih je lakše prikazati vizualno nego opisati riječima. Osim toga, oni mogu pomoći u isticanju jedinstvenog identiteta marke – kao što su njezini logotipi ili boje.

Uvijek se kaže da slika vrijedi tisuću riječi. U ovom slučaju je to pogotovo točno jer vam slike omogućuju da relativno komplicirane koncepte predstavite na jasan i sažet način i time štedite vrijeme čitatelja.

I ne zaboravite – one su također iznimno svestrane. S pravim alatima možete ih jednostavno prilagoditi različitim kanalima ili formatima, kao što su banneri na stranicama, e-pošta i objave na društvenim mrežama.

Infografika

infografike kao tip vizualnog marketinga

Ako želite prikazati puno informacija, podataka i statistike tada ćete htjeti koristiti infografike. One su izvrstan način za prenošenje kompleksnih podataka na sažet i lako razumljiv način.

Infografika se može koristiti za podizanje svijesti o brendu, objašnjenje procesa ili proizvoda, sažetak rezultata istraživanja, usporedbu različitih ideja ili koncepata, prikaz trendova tijekom vremena ili jednostavno educiranje gledatelja o određenoj temi.

Ukratko, čine komplicirane informacije probavljivijima – što ih čini izvrsnim alatom za vizualni marketing.

Bitna stvar kod infografika je da ne smiju samo vizualno prikazati podatke. Moraju olakšavati razumijevanje podataka čitatelju inače služe isključivo “za ukras” i popunjavanje stranice. Svima je jasno da je jedan broj veći od drugog i za to nam infografika ne treba.

Još stvari koje morate imati na umu prilikom izrade infografika za vizualni marketing su da one trebaju biti dobro istražene, vrlo relevantne za temu o kojoj se radi i koristiti vizualne elemente koji odgovaraju vašem brendu.

Želite da infografika bude vizualno privlačna, da priča priču i da bude lako razumljiva. Podaci trebaju biti jasni, točni i laki za tumačenje.

Video

video sadržaj u vizualnom marketingu

Videozapisi su nevjerojatno moćan alat kada je u pitanju vizualni marketing. U samo nekoliko kratkih minuta možete stvoriti zanimljive priče koje će privući pozornost vaše publike i držati ih zaokupljenima do samog kraja.

Oni ne samo da pružaju impresivno iskustvo, već vam također omogućuju da dosegnete veću publiku korištenjem platformi kao što je YouTube ili u novije vrijeme TikTok ili Instagram.

Osim toga, zahvaljujući napretku tehnologije, stvaranje kvalitetnog i profesionalnog video sadržaja nikada nije bilo lakše i dostupnije. Od demonstracija do videozapisa s objašnjenjima, postoje beskrajni načini korištenja videozapisa u vizualnom marketingu.

Dakle, ako tražite način da privučete pozornost svoje publike i zadržite je angažiranom, onda bi video marketing mogao biti savršeno rješenje.

Kada stvarate vizualne elemente za svoj video, morat ćete imati na umu cjelokupni izgled i dojam vašeg brenda. Iznimno je bitno obratiti pažnju na svoj brend i održavati kohezivnost.

Generalni savjeti za vizualni marketing

Kvaliteta prije količine

Refleksna reakcija kod stvaranja vizualnog sadržaja je da ne postoji previše, ali ne treba zasititi publiku sadržajem samo radi plasiranja istog i pritom žrtvovati kvalitetu. To će dovesti do gubitka interesa od strane publike i kontraefekta od onog koji želimo proizvesti.

Generalni savjeti za vizualni marketing - kvaliteta prije količine

Sadržaj prilagoditi poruci

Vraćamo se na ono što smo spomenuli na početku teksta. Možete misliti da je svejedno koji oblik vizuala koristite dokle god imate neki vizualni sadržaj. To dovodi do demonstracija procesa u obliku slike, a ne videa ili do prezentiranja podataka putem videa. Takav oblik marketinga nema smisla i treba ga izbjegavati.

Sadržaj prilagoditi poruci i publici

Ne bojati se eksperimentiranja

Svijet marketinga se konstantno mijenja i trendovi brzo dolaze i nekada još brže odlaze. Zbog toga možete pomisliti da ne treba pratiti trendove i ne treba eksperimentirati. U nekim slučajevima to može biti točno, ali nikad ne škodi pokušati pratiti trend, makar za kratkoročnu dobit.

Trenutno je šaljiv, meme, oblik marketinga vrlo popularan te iako vam se čini kao besmislen ili kontraproduktivan, etablirani brendovi kao Axe ili Ryan Air se ne slažu i trenutno vrlo dobro upražnjavaju takav oblik marketinga

eksperimentiranje i isprobavanje u kreativnom i vizualnom marketingu

Zaključak

Vizualni marketing može biti iznimno impozantan. Ima puno stvari za shvatiti, saznati i naučiti. Kada mislite da ste spremni dođe nešto novo.

Unatoč tome, nezamislivo je bitan dio bilo koje marketing strategije i mora se koristiti kvalitetno. Ako vam treba pomoć i pouzdan partner za marketing iQ – agencija za marketing, vam stoji na raspolaganju za konzultacije i direktnu pomoć.

Ako ste zainteresirani, pozivamo vas da se javite na broj telefona +385998467067 ili putem kontakt forme.

Pretplatite se na Newsletter.

Budite u toku s novostima.


    Pretplatite se na Newsletter.

    Hvala što ste se pratplatili na naš newsletter.

    Amir Kashiba
    Amir Kashiba

    Vlasnik iQ - Agencije

    Amir Kashiba je osnivač i vlasnik iQ – Agencije za Marketing, koju je osnovao 2014. godine u Osijeku. Amir je strastveni obožavatelj marketinga…

    Slične teme