Najbolje vrijeme objavljivanja na društvenim mrežama u 2024.

  • 9. 07. 2021.
  • čitanja

Nakon što neko vrijeme provedete na društvenim mrežama formirajući sadržaj, a posebice ukoliko vam one služe za izgrađivanje vaše poslovne mreže, počnete se zapravo pitati ima li razlike u vremenu objavljivanja sadržaja? O čemu točno ovisi koliko ćete lajkova dobiti, ili pak, prodati vaših proizvoda.

Dakle, koje je vrijeme za objavljivanje sadržaja idealno? Krenimo redom. ?

Vrijeme objava u 2023.

Procjena je da će do 2024. godine oko 3,5 milijarde ljudi koristiti društvene mreže prema istraživanju Statista, dok je tijekom 2020.godine taj broj premašio milijardu ljudi čime je uvelike pridonijela globalna pandemija.

Ograničenim kretanjem, radom od kuće i socijalnim distanciranjem korištenje društvenih mreža i ostalih online komunikacijskih alata podigle su popularnost online druženja.

Iako popularnost društvenih mreža raste, te svakog dana okupljaju sve veći broj korisnika, važno je imati na umu da to ne znači da na društvenim mrežama možete objavljivati sadržaj bilo kada.

Naravno, novonastala situacija treba se gledati i kao potencijalna prilika. Da vrijeme za objavljivanje na društvenim mrežama se promijenilo, ali bez obzira na sve ove informacije važno je i dalje se prilagoditi vašoj publici.

Zbog čega je vrijeme objavljivanja sadržaja važno?

Ukoliko gledamo na globalnoj razini, prije pandemije ljudi su najčešće posjećivali društvene mreže u jutarnjim satima, prije posla ili tijekom pauze za ručak. Danas su ljudi često aktivniji u popodnevnim i večernjim satima, što se ne bi trebalo zanemariti. Naravno, ovo je globalna statistika i ne znači da je ovo “pravilo” i vrijeme objava primjenjivo na svakoj društvenoj mreži i svakoj stranici.

Algoritam na društvenim mrežama prati sav kreirani sadržaj, a lajkovi i komentari koje objavljeni sadržaj dobiva direktan su mu pokazatelj njegove popularnosti i kvalitete, te ih algoritam tako i rangira.

Ukoliko svoj sadržaj objavljujete u terminima kada nema puno ljudi online, računajući da sadržaj nikada svi pratitelji neće vidjeti, tada nećete niti moći imati povratnu informaciju pratitelja, te će to algoritmu društvenih mreža reći kako je vaš sadržaj promašen, te da ga nema smisla uopće prikazati većem broju ljudi.

Da, algoritam je okrutan, ali obzirom na količinu sadržaja koji se svakodnevno objavljuje ondje, kao i informacije koje svakodnevno trebamo procesuirati, ni ne čudi njegovo rangiranje. Vaš sadržaj može biti kvalitetan i koristan i zanimljiv, ali ukoliko ga objavite u krivo vrijeme ne znači nužno da će kvaliteta prevladati, niti da će ga vidjeti ciljana skupina ljudi.

Kada je idealno vrijeme za objavljivanje sadržaja?

Dok vođenje društvenih mreža, trebate biti svijesni o vremenu, odnosno kada objaviti sadržaj.

Idealno vrijeme za objavljivanje na društvenim mrežama također ovisi i o tome koja je društvena mreža u pitanju, a u ovom blogu donosimo vam informacije za one koje se najviše koriste u Republici Hrvatskoj:

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Linkedin
  • Google My Business
  • X

 

Važnost vremena na društvenim mrežama

Najbolje vrijeme objava za Facebook

Kada govorimo o objavi sadržaja na Facebooku, tada definitivno ponedjeljak nije dobar dan za to. Veliki broj ljudi koristi ponedjeljak kako bi objavljivali slike kave, početak radno tjedna i sl., ali ukoliko se želite zaista posvetiti svojim društvenim mrežama, stvarati dobar sadržaj i objavljivati ga u pravo vrijeme tada preskočite ponedjeljak.

Ponedjeljkom je najveći broj ljudi u gužvi, započinje novi radni tjedan, rješavaju se zaostali mailovi, rade se rasporedi za predstojeći radni tjedan i najmanje što ljudima treba je fotografija kave i motivacijski citat.

Najbolji dani za objavljivanje na Facebooku su četvrtak, petak, subota i nedjelja. Znači od sredine prema kraju tjedna.

Idealno vrijeme za objavljivanje sadržaja na Facebooku je od 7 do 9, 13 do 15 sati, te od 19 do 21 sat.

Pokazalo se kako vikend, odnosno subota i nedjelja zapravo postižu najveći angažman, barem kada je u pitanju Facebook.

 

Vrijeme objave 2023. Facebook

Najbolje vrijeme za objavljivanje na Instagramu

Za objavljivanje na Instagramu je nešto drugačija priča, te su najbolji dani za objavu ponedjeljak, utorak, srijeda i petak, dok bi objavljivanje sadržaja trebalo izbjegavati nedjeljom.

Najbolje vrijeme za objavu je od 9 do 13 sati, te od 19 do 21 sat, obzirom da je tada najveći broj korisnika online.

Najveći angažman korisnika postiže srijeda, te bi taj dan svakako trebali objavljivati na Instagramu, dok je najgori dan za objavu na Instagramu nedjelja.

Vrijeme objave 2023. Instagram

Najbolje vrijeme objavljivanja za YouTube

Kod YouTubea vrijeme za objavu pomalo je slično onom na Facebooku, stoga su najbolji dani za objavljivanje četvrtak, petak, subota i nedjelja, dok je najgori dan ponedjeljak.

Idealno vrijeme za objavu na YouTubeu je od 15 do 18 sati, te od 19 do 21 sat.

Dani koji postižu najviše angažmana su ranije posljepodne tokom radnog tjedna i kasna jutra tijekom vikenda.

Vrijeme objave 2023. Youtube

Najbolje vrijeme objavljivanja na LinkedInu

Najbolje vrijeme za objavljivanje na LinkedInu je od 9 do 12 sati, te 15 do 18 sati, dok su najbolji dani za objavu sadržaja ponedjeljak, utorak i srijeda.

Srijeda je dan kada je apsolutno najbolje vrijeme za objavu sadržaja, obzirom da postiže najveći angažman korisnika, dok su najgori dani subota i nedjelja.

Obzirom da je LinkedIn poslovna društvena mreža, ovo ni ne čudi jer vikendom se ljudi žele opustiti i ne razmišljati o poslu.

Vrijeme objave 2023. LinkedIn

Najbolje vrijeme objavljivanja na Google My Business

Google My Business mreža je za koju smatramo da se još uvijek nedovoljno koristi, te da jako puno tvrtki i poduzetnika ne koristi njezin puni potencijal.

Kada govorimo kada je najbolje vrijeme za objavu na Google My Business tada je to ponedjeljkom, utorkom, četvrtkom i petkom. Vikende bi trebali izbjegavati.

Najbolje vrijeme za objavljivanje je od 9 do 11 sati, a kada su u pitanju dani najbolje prolaze četvrtkom i petkom.

Vrijeme objave 2023. Google my Business

Najbolje vrijeme objavljivanja na X-u

X (nekadašnji Twitter) karakterizira brzina objava vijesti i kratki tweetovi koji su ograničeni na 280 znakova. Što se tiče korištenja X u poslovne svrhe, idealno je ukoliko su vaši klijenti u Americi, obzirom da je ondje zaista najveći broj korisnika ove društvene mreže.

Najbolje vrijeme za objavljivanje odnosno tweetanje je tijekom radnog tjedna, točnije od utorka do petka od 9 do 12 sati, dok bi se kasnovečernje tweetanje trebalo izbjegavati, kao i vikendom.

Vrijeme objave 2023. X

Napomena

Iako smo za svaku društvenu mrežu naveli najbolje vrijeme za objavljivanje, moguće je da se dogodi da ovo nije pravilo i za vašu stranicu. Barem što se tiče Facebook i Instagram društvene mreže.

Ono što biste svakako trebali učiniti ukoliko vidite da navedena vremena ne funkcioniraju i za vas je da pogledate unutar statistike vaših stranica i profila kada su vaši pratitelji online, te gledajte da se ravnate po tome.

Sve informacije koje smo naveli u blogu dolaze iz globalnih statistika i pomne analize, ali isto tako ovo nije zapisano u kamenu i moguće je da za neke stranice neki od podataka ne vrijede, stoga je potrebno pratiti statistiku, gledati kada su vaši pratitelji online, te barem jednom u toku mjeseca sjesti i analizirati svoje objave kako biste uvidjeli koje vrijeme objave sadržaja funkcionira za vas i vaše pratitelje, te koji sadržaj je zapravo vašim pratiteljima zanimljiv.

Ako trebate pomoć s objavama na društvenim mrežama, iQ – Agencija za Digitalni Marketing stoji vam na raspolaganju.