Vizualni identitet
Kroz sve svoje tekstove naglašavamo ne samo važnost vizualnog identiteta nego i njegovu kompleksnost. Većina ljudi pomisli isključivo na logo i možda na boje brenda. Mi obraćamo pozornostna svaki aspekt vizualnog identiteta. To, naravno, uključuje logo i boje, ali i fontove i layout materijala za print.
U slučaju rebranda za Sunos centar odlučili smo se za nježniji i promišljeniji pristup, s fokusom na prikazivanje elegancije i njege tijela.
Naš dizajn proces uključivalo je pojednostavljenje vizualnog identiteta marke, odabir nježnih i umirujućih boja, uključujući pastelne i zlatne naglaske, kako bismo prenijeli osjećaj elegancije, ugode i brige o sebi.
Font i print
Za logotip i headinge, odlučili smo se za fontove Lexend Deca Light i Montserrat Regular iz nekoliko bitnih razloga.
Prvo i najvažnije, posjeduje izvanrednu ravnotežu između modernosti i bezvremenosti. Njegove čiste i jednostavne linije održavaju suvremenu oštrinu dok čuvaju klasičnu estetiku koja utjelovljuje eleganciju.
Nadalje, zbog jasnoće linija nude iznimnu čitljivost, osiguravajući da se poruka brenda bez napora prenese publici. Besprijekorno nadopunjuju naše slike i vizualne elemente, pridonoseći kohezivnom i zadivljujućem identitetu robne marke.
Stari font korišten u brendingu je produkt svog vremena i iako prenosi energičnost i zabavu, nije potpuno primjeren ustanovi kvalitete kao Sunos.
Logo
Sam logo je stiliziran i pojednostavljen. Ovdje se također radi o tome da je stari logo bio produkt svog vremena i pristajao je brendu u vremenu kad je nastao. Razlozi za ovakav pristup logu su višestruki:
Jednostavnost i svestranost: Ovakvi tipovi apstrakcije su sami po sebi jednostavniji i čišći od detaljnih slika. Mogu se lako skalirati, izgledaju sjajno u različitim veličinama i na različitim medijima, a manja je vjerojatnost da će izgubiti svoj dojam ako se reproduciraju crno-bijelo. Ova jednostavnost osigurava da logotip ostaje prepoznatljiv i prilagodljiv u svim situacijama.
Bezvremenost: Kao i kod fonta naglašavamo eleganciju povezanu s brigom o svom tijelu. Takav tip loga omogućava brendu da ne mora mijenjati logo ovisno o trendovima nego da stvara brend unatoč trendovima i ostane prepoznatljiv.
Simbolizam: Naposlijetku radi se i o simbolizmu. Logo je kreiran s egipatskim utjecajima kako bi se, ponovo, prenio taj osjećaj luksuza i elegancije. Također odmah je jasna konotacija sa suncem, toplim vremenom i krasnim tenom. Potencijalnom klijentu Sunosa je odmah jasno koji je cilj tretmana.
Pretplatite se na Newsletter.
Budite u toku s novostima.
Pretplatite se na Newsletter.
Hvala što ste se pratplatili na naš newsletter.