Kako napraviti logo za firmu

  • 28. 10. 2023.
  • čitanja

Dizajn logotipa tvrtke

 

Logo je često prvi vizualni kontakt vaše tvrtke i korisnika ili kupca. Znamo reći da je prvi dojam najvažniji, pogotovo u svijetu u kojem vrijedi pravilo sekunde; natjecanje za pažnjom na tržištu je toliko ojačalo da se u većini slučajeva treba pojavljivati repetitivna informacija kako bi se moglo računati na tu informaciju kao prenešenu.

Zbog toga vizualni identitet mora imati svoje jasne postulate, ponavljajuće elemente, izraženu individualnost i u konačnici biti profesionalno te ciljano osmišljen i dizajniran. Osnovni element vizualnog identiteta je upravo logotip.

Kako napraviti logo za firmu

dizajn logotipa za firmu

Dizajn logotipa u našoj agenciji uključuje:

  1. Razgovor dizajnera i klijenta
  2. Provođenje istraživanja
  3. Izrada više koncepata logotipa
  4. Odabir dva do tri koncepta, dorada i sastavljanje dokumenta s izborima
  5. Prezentacija izbora logotipa klijentu
  6. Eventualne izmjene po želji klijenta
  7. Isporuka konačnog logotipa u svim formatima i verzijama (vektori, slike, logo u boji, crno-bijeli, s pozadinama, bez pozadina, odvojen znak logotipa itd.)

Redizajn logotipa

Moguće je i redizajnirati logo koji već posjedujete, odnosno rebrandirati se. Najčešće uzrok potrebe za rebrandiranjem je zastarjeli i prvotno loše odrađen logo ili vizualni identitet.

Ponekad dolazi i do mijenjanja vrijednosti tvrtke pa se taj dio želi iskomunicirati novim vizualima, a nekad klijenti samo žele označiti novu eru poslovanja i osvježiti svoje ime na tržištu.

Jednostavni logotip: Nije logo sve što sija

U pravilu većinom težimo za jednostavnim ali upečatljivim logotipom. Važno je da se imidž brenda pamti, a određeni nivo jednostavnosti je put kojim se to najčešće postiže. Naravno, uvijek postoje i iznimke gdje kompleksnost logotipa komunicira tražene poruke brenda, kompanije ili organizacije.

Međutim, elementi takvih kompleksnih logotipa moraju biti jako dobro usklađeni kako bi sve skupa odavalo profesionalni dojam.

Izrada logotipa u programima

Za uspješno razvijanje poslovanja, zbog marketinških koraka i vozialnog marketinga, izrade web stranice ili uređenja prostora nužno je imati vektorski logotip, što znači da ispravan logo nije samo sličica koju skinemo s interneta ili složimo od nekih već postojećih elemenata u besplatnim alatima na internetu (npr. Canva).

Tvrtka se može odlučiti za interni dizajn, tada će osim angažiranog dizajnera trebati profesionalni softver za vektorski dizajn, npr: Amadine – koji može pružiti besprijekoran vektorski rezultat.

Za neke tvrtke odabir agencije kao što je iQ agencija za digitalni marketing je dobra ideja umjesto trošenja internih resursa. No, uvijek biste trebali imati na umu da će agencija također koristiti industrijski standardni softver za dizajn i prezentaciju vašeg budućeg logotipa.

Potrebno je prvenstveno težiti autentičnosti i tehničkoj ispravnosti i na taj način osiguravamo primjenjivost logotipa na svim digitalnim i tiskanim materijalima, neovisno o veličinama i formatima koji će nam ikada trebati.

Početak dizajna logotipa – dizajn upitnik

boje prilikom izrade loga za firmu

Prvi korak je razgovor dizajnera i klijenta u kojem se otkrivaju nekakve smjernice za dizajn, vizualne i stilske preference i ostali detalji.

Kako bi usavršili proces, naši dizajneri su osmislili originalni upitnik koji se pokazao kao idealan vodič za uspostavljanje razumijevanja ideje koju klijent želi pretočiti u vizual.

Prolaskom kroz upitnik stvara se premosnica između koncepta i mogućnosti vizualizacije. Logo je najbolji kada je komunikacija između dizajnera i klijenta dobra.

Izgradite snažan temelj vašeg brenda s jedinstvenim logom!

Naše stručno znanje i kreativni pristup garantiraju:

  • Dizajn koji se ističe i ostavlja dojam na prvi pogled
  • Koherentan vizualni izraz koji se lako adaptira na sve marketinške kanale
  • Kreativne koncepte koji odražavaju vaše poslovne vrijednosti i ambicije

KONTAKT

Logo treba biti u adekvatnim bojama

Boja je simbol koji govori za sebe. Već je poznato kako topliji tonovi kao što su narančasta ili žuta boja predstavljaju pristupačnost i prijateljsko raspoloženje, dok plavi predstavljaju profesionalnost i intelekt.

Želite li znati kako bi određena boja utjecala na vaš imidž, nije na odmet pročitati naš članak Psihologija boja.

Izrada logotipa u našoj agenciji

Dizajn logotipa je prvi postulat imidža vaše tvrtke i veoma je važno da logotip komunicira ispravnu poruku te pruža traženo ozračje i ideju.

Logo je element koji pruža vizualni pravac i na njegovoj osnovi počivat će cjelokupni vizualni identitet koji će pomoći vašem brendu da se pozicionira na tržištu.

Za izradu logotipa, kao i ostalih elemenata vizualnog identiteta obratite nam se kako bi vam osigurali termin za inicijalni razgovor u kojem ćemo vas saslušati i zajednički doći do rješenja.

Pretplatite se na Newsletter.

Budite u toku s novostima.


    Pretplatite se na Newsletter.

    Hvala što ste se pratplatili na naš newsletter.

    Katharina Rostaš
    Katharina Rostaš

    Voditeljica Grafičkog Dizajna

    Oduvijek vizualni tip. Završila je studij Informatologije u Osijeku na kojem se službeno zaljubila u grafički dizajn i karijerno se usmjerila…

    Slične teme